محتوای خبری بیمارستان آرش

بازدید رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و هیئت همراه از پروژه شیمی درمانی بیمارستان جامع بانوان آرش

دکتر نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و هیئت همراه با حضور دکتر بیگلر معاون توسعه وبرنامه ریزی دانشگاه از پروژه شیمی درمانی بیمارستان آرش بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان جامع بانوان آرش، دکتر محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، دکتر شاهین فتحی، مدیرعامل سازمان داوطلبان ، وحید سلیمی، معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان و هئیت همراه، دوشنبه 9 تیر 99 از پروژه شیمی درمان بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید در جلسه ای با حضور دکتر محمد بیگلر، مدیر توسعه و برنامه ریزی دانشگاه، دکتر لادن کاشانی، رئیس بیمارستان، دکتر امیر عمرانی ، مدیر بیمارستان و فریبا نوری، مدیر پرستاری در خصوص اقدامات انجام شده و نیاز های تجهیزاتی پروژه شیمی درمانی بیمارستان آرش صحبت شد.

دکتر کاشانی ضمن معرفی و حوزه های فعالیت بیمارستان، گفت: در این مرکز خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بانوان توسط اساتید مجرب که در سطح کشور صاحب نظر هستند، ارائه میشود. اما به علت مشکلات مالی در زمینه تامین تجهیزات، لازم برای ارائه خدمات بهتر به مراجعه کنندگان نیاز به کمک و همراهی خیرین داریم.

وی افزود: ما در آستانه افتتاح بخش شیمی درمانی در بیمارستان آرش هستیم که این بخش با مساعدت های معاون درمان وزارت بهداشت و معاون توسعه وبرنامه ریزی دانشگاه در آستانه بازگشایی است، اما با کمبود وسایل و تجهیزات برای این بخش روبروهستیم.

دکتر کاشانی، از حضور رئیس سازمان داوطلبان ابراز خوشنودی کرد و گفت امیدوار هستیم با کمک ها و پیگیری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و خیرین سلامت بتوانیم هر چه سریع تر بخش شیمی درمانی را راه اندازه کنیم و خدمات بیشتری را به مراجعه کنندگان ارائه دهیم.

در ادامه دکتر نصیری و همران از پروژه بازدید کردند و ضمن اطلاع از نیاز های اساسی برای تجهیز و تامین اعتبار از محل موقوفه قول مساعدت و همکاری دادند.

سارا احمدی زاده
تهیه کننده:

سارا احمدی زاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *