محتوای خبری بیمارستان آرش

برگزاری جشن روز مامایی در بیمارستان آرش

بمناسبت پانزدهم اردیبهشت،روز جهانی ماما جشنی در بیمارستان آرش برگزار شد.

گالری تصاویر

به گزارش روابط عمومی بیمارستان جامع بانوان آرش، بمناسبت پانزدهم اردیبهشت جشن روز ماما ۱۶ اردیبهشت 97 در بیمارستان آرش برگزار شد.
در این مراسم دکتر نتاج ضمن تبریک این روز گفت: در نخستین ساعات اولیه تولد نوزاد ماماست که حضور دارد و با تلاش اوست که مادر می‌تواند تجربه منحصر بفرد مادر شدن را درک کند و این شایستگی تنها به یک ماما اطلاق می‌شود.
وی در ادامه گفت: در بهترین لحظات یک مادر ماما سهیم است و نقش مهمی ایفا می‌کند،ماما سنتی ترین گروه از بد تولد در حوزه سلامت شناخته شده و توجه به اهمیت حضور آنان جز لاینفک این بیمارستان است.
در ادامه مراسم دکتر امینی مدیر بیمارستان ضمن عرض تبریک بمناسبت روز ماما گفت: بدون شک اولین قدم در ارتقای شاخصهای سلامت جامعه بدست این مجموعه خدوم انجام می‌شود و این عرصه شایستگی های خود را با افزایش نرخ سلامت جامعه بخوبی نشان داده اند و این وظیفه اصلی ماست که همه نیازهای مادی و معنوی آنان را رفع نماییم.
در ادامه مراسم شکوهی مترپن بیمارستان گفت: بسیار خرسندم که در جمع شما بزرگواران هستم، در جمع افرادی که با صبر و شکیبایی خود اولین لحظات سخت برای یک مادر را تبدیل به زیباترین ساعات می‌کنند و خدا را شاکرم که می‌توانم خدمتگزار گروه مامایی باشم.
وی در ادامه افزود: مجموعه پرستاری و مامایی هر دو یک هدف را دنبال می‌کنند و آن خدمت رسانی به بیماران است.
در پایان مراسم از احمدی مامای نمونه سال ۹۷ و سایر ماماهای پیشکسوت تقدیرشد. این مراسم با حضور دکتر نتاج معاون درمان،دکتر امینی مدیر و شکوهی مترون و سایر پرسنل به پایان رسید. نخستین 

تهیه کننده: