محتوای خبری بیمارستان آرش

برگزاری مراسم گرامیداشت روز پزشک در بیمارستان آرش؛ دکتر کاشانی: اعضای هیئت علمی و پزشکان از سرمایه‌های بیمارستان و دانشگاه هستند

مراسم بزرگداشت روز پزشک با حضور پزشکان، اعضای هیئت علمی، دستیاران و دانشجویان برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان جامع بانوان آرش، مراسم گرامیداشت روز پزشک با حضور پزشکان، اعضای هیئت علمی، دستیاران و دانشجویان، یکشنبه  3 شهریور 98 برگزار شد.
در این مراسم دکتر لادن کاشانی، رئیس بیمارستان ضمن تبریک روز پزشک گفت: بدون اغراق اعضا هئیت علمی و پزشکان از سرمایه های بیمارستان و دانشگاه و هر کدام از اساتید بیمارستان در فیلد خود صاحب نظر در سطح کشور هستند. ضمن خدا قوت به تمامی پزشکان بیمارستان گفت دستیاران بیمارستان آرش به لحاظ عملکردی و اخلاقی شاخص هستند و برای تک تک دستیاران آرزوی موفقیت کرد.
دکتر افسانه تهرانیان، عضو هیئت علمی گفت: این هماهنگی قسمت های مختلف بیمارستان حاصل تلاش تمامی پزشکان و تمام کسانی که در سطح بیمارستان مشغول هستند است که این نتیجه با مدیریت دکتر کاشانی میسر و دلیل مطرح شدن بیمارستان آرش در سطح دانشگاه  شده است.
دکتر مریم خوشیده، معاون آموزشی بعد از تبریک روز پزشک در خصوص انتخاب رزیدنت برترگفت این انتخاب بسیار کار سختی بود زیرا همه رزدیدنت های ما از نظر عملکردی و رفتاری برجسته هستند و با نظر سنجی که انجام شد امتیاز ها خیلی نزدیک به هم بود. وی گفت: از نظر ما تمام دستیاران نمونه هستند.
در این مراسم کلیپ روز پزشک پخش شد. در ادامه دکتر زهرا عزیزلو، دکتر حمیده دهقانی نژاد و دکتر مهناز مروی  به عنوان رزیدنت های نمونه معرفی شدند و ازدکتر کاشانی لوح تقدیر دریافت کردند.همچنین در این مراسم دستیاران جدید نیز حضور داشتند و معارفه آنها انجام شد.
در پایان به پاس تلاش های پزشکان بیمارستان، شاخه گلی به حاضرین جمع تقدیم شد.
خبرنگار و عکاس: سارا احمدی زاده

تهیه کننده: