محتوای خبری بیمارستان آرش

برگزاری مسابقه دارت و ایستگاه سلامتی در هفته سلامت مردان در بیمارستان آرش

به مناسبت هفته سلامت مردان مسابقه دارت ویژه آقایان و ایستگاه سلامتی در این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان جامع بانوان آرش، مسابقه دارت ویژه آقایان وایستگاه سلامتی در هفته سلامت مردان در این مرکز برگزار شد.
ایستگاه سلامتی از ابتدای هفته سلامت مردان با شعار ' مردان فعال تر ، مردان سالم تر' در بیمارستان با هماهنگی فروزنده جنت، سوپروایزر آموزشی برپا شد. در این ایستگاه فشار خون، قد و وزن آقایان مراجعه کننده به بیمارستان اندازه گیری و بعد از ارائه مشاوره به پزشک مروبوطه ارجاع شدند.
همچنین سه شنبه 8 اسفند97،  آخرین روز هفته سلامت مردان، مسابقه دارت ویژه آقایان با هدف سلامت روان و ایجاد فضای مفرح و کاهش استرس در مردان توسط حسینی، مسئول فرهنگی بسیج بیمارستان تنظیم و برگزار شد. سه نفر از برندگان این مسابقه مشخص و هدایایی به آنها اهدا شد.
سلامت مردان موضوعی است که موجب استحکام و ارتقای سلامت نیروی کار جامعه و توسعه کشور را در پی خواهد داشت مردان نسبت به زنان در معرض فاکتور های خطر محیطی و شغلی بیشتری هستند و عادات غلطی مانند مصرف سیگار، الکل، اعتیادو استرس شغلی در آنها بیشتر است از سوی دیگر مردان کمتر به پزشک مراجعه نموده و مراجعه به مراکز درمانی را به دلایل مختلف از جمله موانع فرهنگی تا بروز مراحل پیشرفته و خطرناک بیماری به تأخیر می اندازند.
نامگذاری هفته اول اسفند ماه در کشور ما، با هدف تاکید بر سلامت مردان کشورمان و حساس سازی مردان جامعه ایرانی برای توجه بیشتر به جنبه های مختلف پیشگیری از مخاطرات سلامت بوده است.
خبرنگار و عکاس : سارا احمدی زاده

تهیه کننده: