محتوای خبری بیمارستان آرش

بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیر امور ایثارگران در بیمارستان آرش

بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و مقام شهدا مراسمی با حضور دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

گالری تصاویر

به گزارش روابط عمومی بیمارستان جامع بانوان آرش، بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و مقام شامخ شهدا و گرامیداشت خانواده های معزز شهدا مراسمی با حضور دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر پیرجانی معاون درمان بیمارستان و دکتر امینی مدیر این مرکز و دکتر خوشیده فرمانده بسیج بیمارستان  در روز چهارشنبه 5 مهر در سالن آمفی تئاتر بیمارستان جامع بانوان آرش برگزار شد. در این مراسم دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دفتر امور ایثارگران دانشگاه در راستای رفع نیازهای خانواده شهدا و ایثارگران اهدافی را دنبال می کند که درچند قالب گنجانده شده است. بر همین اساس 6 کمیته به این مهم اختصاص داده شده است.کمیته آموزش و پژوهش – کمیته امور اداری – کمیته امور هیئت علمی – کیمته اطلاع رسانی – کمیته رفاهی – کمیته ورزشی،  که هرکدام جهت شناخت  مسائل و مشکلات حیطه ایثارگران و ارائه راه حل های مناسب و راهکارهای مفید جهت رفع آن و بهره مندی ایثارگران از خدمات و مزایای قانونی ایجاد شده است. در ادامه مراسم دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران در زمینه  مسائل مربوط به خانواده های شهدا و ایثارگران به سوالات مدعوین پاسخ داد.

در ادامه دکتر امینی مدیر این مرکز ضمن  تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین از خدمات ارائه شده توسط دفتر امور ایثارگران و ارتباط تنگاتنگ و روشن این مرکز با خانواده معزز شهدا در ارائه خدمات به آنان قدردانی کرد و افزود:اگر شهدا نبودند امنیتی که امروز در ایران و در مرزهای ما وجود دارد نبود. اکنون پس از گذشت چند دهه از جنگ تحمیلی همچنان راه شهادت و پاسداری از ارزشهای دینی باز است همانگونه که شهید حججی ها همچنان برای حفظ آرمانها و ارزشهای انقلابی جان برکف میگیرند و به جنگ دشمنان نظام و اسلام می روند و سرمشق آنان حضرت امام حسین و حضرت عباس بودند که مظهر شجاع، آزادگی و ایثار بودند. مصداق عینی آزادگی یک انسان را میتوان در حادثه ظهر عاشورا دید. امام حسین خود آموزگار آزادگی بود. در همین راستا خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و رفع نیازهای آنان هدفی مقدس است.در پایان مراسم دکتر خوشیده فرمانده بسیج بیمارستان آرش ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) از خدمات ارائه شده به خانواده شهدا قدردانی و تلاشهای مستمر در رفع نیازهای مادی و معنوی این عزیزان را مهم خواند. توضیح اینکه در پایان مراسم نیز هدایایی از طرف دفتر امور ایثارگران دانشگاه  به رسم یادبود به خانوده های شهدا و ایثارگران بیمارستان اهداء شد.

تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *