محتوای خبری بیمارستان آرش

بیمارستان آرش اولین مرکز آموزشی برگزارکننده کلاس های آمادگی برای زایمان برای مادران باردار به صورت آنلاین

به منظور حفظ سلامت مادران و با هدف آموزش حین بارداری،++ کلاس های آموزشی آمادگی برای زایمان در بیمارستان جامع بانوان آرش به صورت آنلاین به صورت اولین بار در بین بیمارستان های آموزشی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان جامع بانوان آرش، برگزاری کلاس های آموزشی آمادگی برای زایمان برای مادران باردار در این مرکز به صورت آنلاین برگزار می شود.
طاهره اربابی، کارشناس مامائی و مسئول برگزاری کلاس آمادگی برای زایمان در مصاحبه با روابط عمومی بیمارستان گفت: کلاس های آمادگی برای زایمان بعد از شیوع بیماری کرونا لغو شد و با توجه به اینکه آموزش نقش مهمی در پیشبرد  زایمان طبیعی توسط مادر و همراهان دارد با موافقت و حمایت های دکتر کاشانی، رئیس بیمارستان تصمیم گرفته شد تا این کلاس ها به صورت آنلاین برگزار شود.
وی افزود: با همکاری دانشکده مجازی موفق شدیم تا فضای مجازی در اسکای روم ایجاد کرده و مادران را از طریق کانال واتساپی به این کانال دعوت کنیم. بیمارستان آرش اولین مرکز آموزشی است که برای کلاس های آنلاین آمادگی برای زایمان اقدام کرده است و این کلاس ها شروع شده است..
اربابی ادامه داد: این کلاس های به صورت آنلاین در 8 جلسه برگزار می شود که تا کنون مورد استقبال مادران قرار گرفته شده است.
وی گفت: همچنین کلاس های آموزش پدران نیز در روزهای آتی برگزار میشود که با توجه به مجازی بودن کلاس ها، پدران می توانند حتی از محل کار، کلاس ها را دنبال کنند.
مسئول کلاس های آمادگی برای زایمان گفت: برای بررسی میزان رضایت مادران نیز پرسشنامه ای  طراحی شده است.
وی افزود: با استقبالی که از این کلاس ها شده، جلسات، آموزشی تا پایان همگیری بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

 

کلمات کلیدی
سارا احمدی زاده
تهیه کننده:

سارا احمدی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *