محتوای خبری بیمارستان آرش

بیمارستان جامع بانوان آرش موفق به کسب لوح صیانت از حقوق شهروندی شد

دکتر لادن کاشانی، رئیس بیمارستان جامع بانوان آرش لوح تقدیر و تندیس صیانت از حقوق شهروندی را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان جامع بانوان آرش، چهارشنبه 25 فروردین 1400، دکتر لادن کاشانی، رئیس بیمارستان لوح تقدیر دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه و تندیس صیانت از از حقوق شهروندی را دریافت کرد.

در این جلسه دکتر سید محمد هادی موسوی مشاور ریاست و مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، پیمانه گوران معاون دفتر بازرسی ارزیابی و رسیدگی به شکایات، یوسف مسعودیان، امیر شایگان، کارشناسان دفتر بازرسی و دکتر امیر عمرانی، مدیر بیمارستان، معصومه نتاج مجد، معاون درمان، دکتر مریم خوشیده، معاون آموزشی و فریبا نوری، مدیر پرستاری حضور داشتند.

دکتر موسوی گفت: ارائه خدمات بهتر با اصلاح فرایندهای سازمانی که مهم ترین آن رسیدگی به شکایات و تکریم ارباب رجوع است،امکان پذیر خواهد بود. بهبود فرآینده ها هم برای بیماران و هم برای کارکنان باید صورت گیرد.

وی ادامه داد صیانت از حقوق شهروندی کار بسیار دشواری است زیرا باید به جنبه های مختلف کرامت انسانی توجه کرد.

مدیر دفتر بازرسی ضمن تشکر از دکتر کاشانی بخاطر هدایت تیم بیمارستان حضور دکتر عمرانی، مدیر بیمارستان را در پیشبرد این مهم بسیار حائز اهمیت دانست.

دکتر کاشانی ضمن تشکر از دکتر موسوی از حمایت های دفتر بازرسی نیز تشکر کرد. وی افزود کسب این لوح حاصل همکاری وهمیاری گروهی بیمارستان است و امیدوار هستیم در آینده خدمات شایسته تر به مراجعان ارائه دهیم.

در پایان دکتر گوران لوح و تندیس صیانت از حقوق شهروندی را به دکتر کاشانی اهدا کرد و از زحمات بی وقفه ایشان تشکر کرد.

سارا احمدی زاده
تهیه کننده:

سارا احمدی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *