محتوای خبری بیمارستان آرش

تبریک رئیس سابق و مدیر بیمارستان آرش به دکتر لادن کاشانی

در پی حکم جدید دکتر کریمی رئیس دانشگاه، دکتر معینی رئیس سابق بیمارستان، انتصاب دکتر کاشانی رابه سمت ریاست بیمارستان تبریک گفت و ایجاد هماهنگی در برنامه های سلامت بیماران را امری خطیر و ضروری درارائه خدمات درمانی دانست.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان آرش،در پی حکم جدید دکتر کریمی رئیس دانشگاه، دکتر معینی رئیس سابق بیمارستان، انتصاب دکتر کاشانی رابه سمت ریاست بیمارستان تبریک گفت و ایجاد هماهنگی در برنامه های سلامت بیماران را امری خطیر و ضروری درارائه خدمات درمانی دانست و برای ایشان از خداوند متعال آرزوی توفیق روز افزون  در خدمت رسانی به بیماران کرد.
در ادامه نیز دکتر امینی مدیر بیمارستان آرش انتصاب دکتر لادن کاشانی را تبریک و از تلاشهای مجدانه و زحمات دلسوزانه دکتر معینی تقدیر و تشکر کرد. متن حکم دکتر کریمی رئیس دانشگاه به این شرح است:
سرکار خانم دکتر لادن کاشانی
دانشیار  محترم دانشگاه

با سلام و احترام
      نزدیک به نیم قرن از آغاز فعالیت بیمارستان جامع بانوان آرش می گذرد و در این مدت، این مجموعه ارزشمند که با همت و نیت خیرخواهانه یک انسان نیکوکار احداث شده است، منشاء برکات زیادی در حوزه آموزش، پژوهش و ارائه خدمات خصوصا در حوزه تخصصی و فوق تخصصی بیماری های زنان و زایمان بوده است و به نوعی نماد این رشته در دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. نظر به تعهد، تجربه و توانمندی‌هاي ارزشمند علمی و مديريتي، سرکارعالی را به عنوان رئيس بيمارستان جامع بانوان آرش منصوب مي‌نمايم.
انتظار مي‌رود ضمن پيشبرد امور جاري بر اساس ضوابط و مقررات نسبت به امور ذيل اهتمام ويژه مبذول فرماييد:
•    توجه خاص به ارتقای کرامت نیروی انسانی مرکز و احساس آرامش و امنیت آنها همراه با افزایش بهره وری
•    جلب مشارکت اعضاي محترم هيأت علمي در تدوین و اجرای برنامه ها
•    ارتقاء کيفي خدمات با تأکيد بر رعايت اصول رفتار حرفه‌اي و کرامت بيمار
•    ارتقاء سطح آموزش و پژوهش متناسب با اهداف مرکز
•    تداوم جلب کمک خيرين براي اصلاح زيرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر
اميد مي‌رود با بهره‌گيري از حداکثر توان و درايت خود و با جلب مشارکت اعضاي محترم هيأت علمي، کارکنان دلسوز و فراگیران عزيز گامي بلند در ارتقاء کیفیت و توسعه خدمات آموزشي، پژوهشي و درماني برداشته شود.
بدون ترديد تمام عوامل ذيربط در بيمارستان جامع بانوان آرش و دانشگاه، شما را در دستيابي به اهداف فوق ياري خواهند نمود. از درگاه خداوند متعال توفیق شما را در انجام امور محوله خواستارم.
دکتر عباسعلی کریمی
رئيس دانشگاه

در متن نامه قدردانی رئیس دانشگاه هم آمده است:

سرکار خانم دکتر اشرف معینی    
استاد محترم دانشگاه
با سلام و احترام
مسئولیت پذیری و همکاری اعضای هیات علمی در اداره امور اجرایی دانشگاه علوم پزشکي تهران، بدون تردید یکی از مهمترین عوامل پیشرفت آن در دوره حیات پربرکت دانشگاه بوده است.
لازم می‌دانم از تلاش ها و خدمات ارزشمند سرکارعالی در طی دوره طولانی مسئولیت ریاست بيمارستان جامع بانوان آرش که نتایج پرباری در پی داشته است سپاسگزاری نمایم و برایتان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سعادت روزافزون مسئلت کنم.
امیدوارم دانشگاه و عرصه نظام سلامت کشور همچنان بتواند از تجارب و توانمندی های ارزنده شما استفاده نماید.    
دکتر عباسعلی کریمی
رئيس دانشگاه

تهیه کننده: