محتوای خبری بیمارستان آرش

تقدیر از هجده پرستار بیمارستان جامع بانوان آرش در دومین جشنواره طرح ناب دانشگاه

با حضور رییس دانشگاه، از هجده پرستار بیمارستان جامع بانوان آرش در دومین جشنواره طرح ناب دانشگاه (نشان اخلاق برتر) تقدیر شد.

گالری تصاویر

به گزارش روابط عمومی بیمارستان جامع بانوان آرش، دومین جشنواره طرح ناب (نشان اخلاق برتر) 18 بهمن ماه مصادف با ولادت حضرت امام حسن عسگری(ع) با حضور دکتر علی جعفریان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکترصدف علی پور، معاون درمان، وسکویی، مدیر پرستاری و دیگر مسئولین دانشگاه و دیگر بیمارستان ها برگزار شد.
طرح ناب انتخاب کادر پرستاری و مامایی نمونه دانشگاه در زمینه اخلاق حرفه ای است و هدف از اجرای این طرح تحقق و تعهد حرفه ای، رعایت اصول رفتار حرفه ای و شناسایی الگوهای برتر اخلاقی در محیط ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می باشد که ابتدا در همین راستا جلسه توجیهی از سوی مدیریت امور پرستاری دانشگاه، برای مدیران پرستاری برگزارشد و تا پایان تیر ماه جلسه توجیهی و پرسش و پاسخ برای سوپروایزران، سرپرستاران تمامی بخش ها و نماینده گروه های مختلف پرستاری برگزار و مطرح شد که سرپرستاران هر قسمت در این گزینش زمانی عنوان ناب را خواهند داشت که 80درصد پرسنل بخش بعنوان پرسنل ناب شناخته شوند.
از ابتدای خرداد ماه سال 95 ارزیابی از همکاران آغاز شد. طرح ناب پرستاران تا پایان دی ماه 95 ادامه داشت و اسامی منتخبین توسط رابطین هر بیمارستان به مدیریت امور پرستاری بر اساس چک لیست های پرشده ارسال شد. پس از کنترل و راستی آزمایی (توسط معاونت درمان) از افراد برگزیده طرح در مراسمی  با روز جهانی پرستار تقدیر بعمل آمد.
در همین راستا، بیمارستان جامع بانوان آرش با داشتن  18 پرستار برگزیده در طرح ناب پیشگام در این طرح بوده و در این روز پرسنل بیمارستان جامع بانوان آرش با لباس های فرم یک دست که از سوی رییس و مدیر بیمارستان (دکتر اشرف معینی و دکتر مجید امینی) با همکاری مدیر پرستاری (طاهره شکوهی) تهیه شده بود، شرکت و لوح تقدیر و نشان ناب را دریافت کردند.
جشنی در همین راستا در روز یکشنبه 19 بهمن در بیمارستان جامع بانوان آرش نیز برگزار شد که در این مراسم بصورت داخلی از این افراد تقدیر بعمل آمد. در انتهای این مراسم، دکتر پیرجانی از زحمات شکوهی مترون بیمارستان و انصاری رابط طرح ناب تقدیر بعمل آوردند.

اسامی پرسنل برگزیده بیمارستان جامع بانوان آرش در طرح ناب پرستاران به شرح ذیل است:

1- معصومه اکبری ترکمان، محل خدمت بخش IVF

۲- معصومه حکم آبادی، محل خدمت بخش IVF

۳- مریم قرین احمدی، محل خدمت بخش اتاق عمل

۴-فایزه موسوی، محل خدمت بخش لاپاروسکوپی

۵- اعظم کریمیان، محل خدمت بخش اورژانس

۶- مهتاب اکبری، محل خدمت بخش اورژانس

۷- سمیه درزی، محل خدمت بخش اورژانس

۸-مهشید جاویدی، محل خدمت بخش نیلوفر

۹-  الهام خسروآّبادی، محل خدمت بخش شقایق

۱۰-فریبا جعفرنژاد، محل خدمت بخش شقایق

۱۱-مهری حیدری، محل خدمت بخش دریا

۱۲-سیده سارا آل محمدی، محل خدمت بخش لاله

۱۳-راضیه دشتی، محل خدمت بخش لاله

۱۴- ملکه عباسی چناری، محل خدمت بخش لاله

۱۵- سعیده تنگبار، محل خدمت بخش NICU

۱۶-سولماز محمدی، محل خدمت بخش NICU

۱۷- حوریه درخشان، محل خدمت بخش NICU

۱۸-مریم مالمیر، محل خدمت بخش درمانگاه

تهیه کننده: