محتوای خبری بیمارستان آرش

در جشن روز پرستار بیمارستان آرش از خدمات مدیر پرستاری پیشین قدردانی و مترون جدید معرفی شد

جشن روز پرستار در بیمارستان آرش برگزار و از خدمات طاهره شکوهی، مدیر پرستاری پیشین قدردانی و فریبا نوری به عنوان مترون جدید معرفی شد.

گالری عکس 

گالری عکس 2
به گزارش روابط عمومی بیمارستان جامع بانوان آرش، مراسم تکریم طاهره شکوهی و معارفه فریبا نوری مدیر پرستاری پیشین و جدید و بزرگداشت روز پرستار، روز چهارشنبه 19 دی 97 با حضور دکتر لادن کاشانی، رئیس بیمارستان، دکتر مجید امینی، مدیر بیمارستان و جمعی از سرپرستاران و کارکنان برگزار شد.
در این مراسم دکتر شکوه  ورعی، مدیر امور پرستاری دانشگاه نیز ضمن تبریک به مناسبت روز پرستار از زحمات شکوهی تشکر کرد و حضور او را در بیمارستان بسیار موثر دانست و از ظاهره شکوهی به عنوان فردی توانمند و دلسوز یاد کرد. همچنین به فریبا نوری برای قبول سمت جدید تبریک گفت و از ادامه این روند سازنده به دست او ابراز امیدواری کرد.
دکتر مرضیه وحید دستجردی، عضو هیئت علمی دانشگاه از زحمات 25 ساله شکوهی تشکر و قدر دانی کرد و افزود: حضور شکوهی در سمت مترون به مدت 10 در بیمارستان آرش نقش سازنده ایی داشته است و ایشان با توانمندی توانسته بود بخش پرستاری بیمارستان را هدایت کند.
دکتر اشرف معینی عضو هیئت علمی دانشگاه نیز از زحمات و تلاش های بی وقفه شکوهی قدردانی کرد و انتخاب شایسته فریبا نوری را تبریک گفت.
شکوهی از برگزاری این مراسم تشکر کرد و روز پرستار را به تمامی پرستاران تبریک گفت. وی خدمت در بیمارستان آرش را توفیق الهی دانست، همچنین برای نوری آرزوی موفقیت کرد.
دکتر امینی در سخنانی از تلاش ارزنده مدیر پرستاری سابق قدردانی کرد.
همچنین دکتر لادن کاشانی، رئیس بیمارستان به شکوهی لوح تقدیر اهدا کرد.
درپایان به مناسبت روز پرستار بعد از اجرای موسیقی زنده از پرستاران نمونه و دوتن از پرستاران بازنشسته قدردانی شد. همچنین سرپرستارانی که توانسته بودند در زمینه صرفه جویی در اقلام مصرفی موفق باشند معرفی و لوح تقدیر به آنان اهدا شد.
خبرنگار و عکاس: سارا احمدی زاده

تهیه کننده:

2 نظر برای این مقاله وجود دارد

هییت علمی

هییت علمی

78/10/11 - 00:00

یک مدیر توانا چقدر در رشد واحد سازمانی می تواند موثر باشد. تا یکسال قبل خیلی ها اصلا نمی دانستند آرش یک بیمارستان آموزشی است ولی بعد از انتصاب خانم دکتر کاشانی متحول شده و الان در همه چیز درجه یک است. هییت علمی گروه زنان بیمارسنان امام

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

واقعا خانم دکتر کاشانی سبب پویایی در بیمارستان آرش شده اند. خدا حفظ شان کند پرسنل بیمارستان

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *