محتوای خبری بیمارستان آرش

دکتر کاشانی: در بحران کرونا پزشکان ایثارگرانه وارد میدان شدند

مراسم زادروز پزشک برجسته حکیم بوعلی سینا و بزرگداشت مقام پزشک در بیمارستان جامع بانوان آرش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان جامع بانوان آرش، زاد روز پزشک برجسته حکیم بوعلی سینا و بزرگداشت مقام پزشک، شنبه اول شهریور 99، با حضور دکتر لادن کاشانی، رئیس بیمارستان، دکتر مریم خوشیده معاون درمان و جمعی از اساتید و دستیاران برگزار شد.

در این جلسه دکتر کاشانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه محرم، روز پزشک را به تمامی پزشکان بیمارستان و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک گفت.

وی در ادامه گفت: در مدت بحران کرونا به وضوح دیدیم که فشار مضاعفی بر پزشکان وارد شد اما هیچ یک از پزشکان ما ترک مسئولیت و خدمت نکردن و ایثارگرانه وارد میدان شدند. ما شاهد محدودیت های مالی و فشار های اقتصادی ناشی از تحریم ها هستیم که این امر موجب فشار هایی بر روی بیمارستان و پرداخته ها پزشکان داشته است ولی من امیدوار هستم که این شرایط گذرا بوده و تمام خواهد شد. امیدوارم مردم و دستیاران قدر جایگاه اساتید را بدانند.

رئیس بیمارستان آرش، ضمن تشکر از تلاش مجدانه دستیاران بیمارستان گفت: میدانم در کنار برنامه های آموزشی که در بیمارستان دارید در حوزه درمان هم تلاش فراوانی می کنید. امیدوار هستم که از حضور اساتید که از نظر علمی سرآمد و متعهد هستند بیشترین بهره را در این مدتی که در بیمارستان هستید ببرید.

 

سارا احمدی زاده
تهیه کننده:

سارا احمدی زاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *