محتوای خبری بیمارستان آرش

دیدار رئیس و مدیر بیمارستان آرش با پرستاران به مناسبت بزرگداشت مقام پرستار

در بزرگداشت ولادت حضرت زینب و روز پرستار دکتر لادن کاشانی و دکتر امیر عمرانی و چند تن از مسئولان ارشد بیمارستان آرش با پرستاران بخش ها دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان جامع بانوان آرش، شنبه 29 آذر 99، در بزرگداشت ولادت حضرت زینب و روز پرستار دکتر لادن کاشانی، رئیس بیمارستان، دکتر امیر عمرانی، مدیر بیمارستان، دکتر معصومه نتاج مجد، معاون درمان و تعدادی از مدیران بیمارستان با پرستاران بخش ها دیدار کردند.
در این روز به پاسداشت زحمات پرستاران پرتلاش بیمارستان ضمن دیدار از تک تک بخش ها ، دکتر کاشانی برای یکایک پرستاران آروز سلامتی کرد و این روز بزرگ را به ایشان تبریک گفت.
دکتر کاشانی در این روز بر حضور پر رنگ پرستاران به خصوص در طی سال گذشته و همه گیری بیماری کرونا تاکید کرد و فعالیت این قشر از جامعه را بیشتر ارزشمند دانست.
وی گفت به طور قطع سال گذشته یکی از سال های بسیار دشوار در طی خدمت همه اعضای کادر درمان بخصوص پرستاران بود. اما به جرات میتوان گفت که پرستاران در زمان بحران خوش درخشیدند و به وضوح شاهد همدلی و همکاری این بخش از کادر درمان بودیم. وی ادامه داد دیدار تک تک شما عزیزان برای من بسیار خوشایند بود و برای شما پرستاران زحمت کش آرزوی سلامتی دارم.
در این بازدید از پرستاران نمونه دانشگاهی و پرستاران برگزیده با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.

سارا احمدی زاده
تهیه کننده:

سارا احمدی زاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *