محتوای خبری بیمارستان آرش

رئیس بیمارستان آرش: دوران رزیدنتی دوران کشف، جست و جو و خلاقیت است؛ یقین داشته باشید که کلید طلایی کامیابی تلاش است

با حضور دکتر تهرانیان از رتبه های برتر آزمون بورد تخصصی زنان و زایمان بیمارستان جامع بانوان آرش قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان آرش، شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰، از رتبه‌های برتر آزمون بورد تخصصی زنان و زایمان قدردانی شد.
در این مراسم دکتر افسانه تهرانیان، ضمن تبریک به دستیارانی که موفق به کسب رتبه برتر در آزمون بورد تخصصی شده‌اندگفت: هر یک از دستیاران باید برای پیشرفت خود تلاش کند و خود را با خودش مقایسه کند تا در این مدت چهارسال که در بیمارستان آرش حضور دارد به بهترین وجه شکوفا شود.
وی گفت: دوران رزیدنتی دوران کشف، جست و جو و خلاقیت است. اگر در این برهه از عمر خود جست و جوی عمیقی در خودتان بکنید، خواهید دید که هزاران قابلیت بالقوه دارید که می توانید آنها را با کمک هم و اساتید به فعل تبدیل کنید.
با وجود مشکلات زیادی که در پیش دارید همیشه رزیدنت‌هایی موفق می شوند که عزم خود را برای تحصیل و تحقیق در طول مدت ۴ سال رزیدنتی به صورت برنامه ریزی شده جزم کرده باشند. پس یقین داشته باشید که کلید طلایی کامیابی تلاش، کار و کوشش است. نمونه بارز این صحبت حضور دکتر الناز سالاری، دکتر علیزاده و دکتر شعبانی است که نشان دهنده کوشش بی‌وقفه و پشتکار این عزیزان است.
رئیس بیمارستان آرش افزود: فشار کار در این بیمارستان زیاد است اما به جای گلایه سعی کنید از حضور در کشیک‌ها و بخش‌ها استفاده لازم را ببرید و تجربه کسب کنید که در آینده این تجربیات قطعا به کارتان خواهد آمد.
دکتر تهرانیان با قدردانی نیز از حضور اساتید توانمند در بیمارستان و آموزش دلسوزانه به دستیاران گفت: بهترین معلم‌ها کسانی هستند که دانشجویان خوبی بودند و تمام اساتید آرش عاشق علم و آموزش هستند که این نعمتی است در بیمارستان داریم و قدر دان آن هستیم.

دکتر خوشیده معاون درمان گفت: در زمان حضور در کشیک‌های بیمارستان وقت درس خواندن نیست و باید هر چه بیشتر برای کسب تجربه و یاد گیری استفاده کرد.
وی افزود: با همین حجم کار و مسئولیتی که دستیاران دارند می توانند در آزمون‌های پیش رو موفق شوند. دستیارانی که امروز حائز رتبه برتر شدند هم به لحاظ عملی و هم به لحاظ اخلاقی همیشه برجسته و زبانزد بودند.
دکتر سالاری، رتبه دوم کشوری در آزمون بورد تخصصی ضمن تشکر از تمامی اساتید از حضورش در بیمارستان آرش ابراز خشنودی کرد و گفت:اولویت اول من یادگیری بوده است و به دستیاران توصیه میکنم از  حضور اساتید استفاده کنند. بزرگترین شانس من حضور در بیمارستان آرش بود.

سارا احمدی زاده
تهیه کننده:

سارا احمدی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *