محتوای خبری بیمارستان آرش

مراسم تجلیل از پذیرفته شدگان دانشنامه تخصصی زنان و کارکنان فعال در کاهش شاخص سزارین مادران نخست زا دربیمارستان آرش برگزار شد

در مراسمی با حضور دکتر کاشانی، رئیس بیمارستان آرش از پذیرفته شدگان دانشنامه تخصصی زنان و کارکنان فعال در زمینه زایمان طبیعی وکاهش شاخص سزارین در این مرکز تجلیل شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان جامع بانوان آرش، دوشنبه 9 مهر 97 ، مراسم تجلیل، از پذیرفته شدگان دانشنامه تخصصی زنان و همچنین دکتر رعنا کریمی به عنوان رتبه نخست در این آزمون، برگزار شد. در این مراسم همچنین از کارکنان فعال در زمینه زایمان طبیعی و زایمان بی درد و کاهش شاخص سزارین نخست زا قدردانی شد.
در این مراسم دکتر کاشانی، رئیس بیمارستان، از روند کاهش سزارین مادران نخست زا در بیمارستان اظهار رضایت کرد و این نتیجه را مدیون فعالیت بی وقفه اساتید، دستیاران و ماماهای مرکز و این دستاورد مهم را یکی از اهداف اصلی بیمارستان دانست.
دکتر کاشانی گفت: سه علت اصلی کاهش شاخص سزارین مادارن نخست زا که شاخص بهداشت جامعه محسوب میشود، نقش محوری اساتید ، افزایش بارز برگزاری کلاس های آموزش بارداری و مادران آموزش دیده و زایمان بی درد است. زایمان بدون درد اولین بار در سطح مراکز شهر تهران به همت متخصصان این مرکز راه اندازی شد و موفقیت چشمگیری داشت.
همچنین دکتر نتاج، معاون درمان بیمارستان و متخصص بیهوشی به عنوان مدرس کشوری برای آموزش زایمان بی درد از طرف معاونت درمان وزارت بهداشت انتخاب شد.
وی در ادامه صحبت هایش از تلاش و درخشش دستیاران، به خصوص کسب رتبه اول آزمون دانشنامه تخصصی زنان و زایمان توسط دکتر کریمی، تقدیر  و این موفقیت را افتخار بیمارستان اعلام کرد. دکتر کاشانی، رئیس بیمارستان، قبولی 80درصدی دستیاران این مرکز، در آزمون شفاهی دانشنامه را مرهون کیفیت بالای آموزش اساتید در این بیمارستان دانست.
دکتر خوشیده، مسئول دستیاران، گفت: دستیاران باید با تلاش بی وقفه علاوه بر افزایش مهارت های بالینی به افزایش مستمر دانش خود تلاش کنند. وی گفت کسب قبولی در امتحان دانشنامه  تخصصی یکی از افتخارات این بیمارستان است.
دکتر تهرانیان، مسئول گروه مامایی و نوزاد و مادر معاونت درمان دانشگاه، ضمن تقدیر از پذیرفته شدگان در امتحان بورد تخصصی، بیمارستان را به بوستانی گل پرور تشبیه کرد و از رزیدنت های بخصوص رزیدنت های سال که تازه شروع به کار میخواند بکنند خواست که خدمات برای مریض به گونه ایی باشد که رضایت خدا و رضایت بیمار را همیشه به همراه داشته باشد که این رضایت خیر وبرکت به همراه خواهد داشت. وی همچنین افزود بیمارستان آرش موفق به کاهش شاخص سزارین مادران نخست زا ، کمتر از 50 درصد رسیده و این دستاورد،بسیار ارزشمند است.
همچنین دکتر معینی، متخصص زنان به عنوان استاد پیشکوت گفت: چهار سال دستیاری بهترین زمان برای استفاده از دانش اساتید و بالا بردن مهارت های دستیاران است که باید این فرصت را مغتنم بشمارند و از آن بهره ببرند.
در انتهای مراسم بعد از معرفی رزیدنت های سال یک و خوش آمدگویی برای ورود به سال یک دستیاری، از پذیرفته شدگان آزمون بورد تخصصی زنان و کارکنان فعال در زمینه زایمان طبیعی و زایمان بی درد تقدیر به عمل آمد.
خبرنگار و عکاس : سارا احمدی زاده

تهیه کننده:

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

دوست

دوست

78/10/11 - 00:00

این موفقیت رو به دوست عزیزم سرکاد خانوم دکتر رعناکریمی تبریک میگم

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *