محتوای خبری بیمارستان آرش

مراسم گرامیداشت نیمه شعبان و جشن روز جهانی بهداشت دست در بیمارستان آرش برگزار شد

در این مراسم از سوپروایزر کنترل عفونت بیمارستان آرش، به دلیل کسب مقام نخست در زمینه کنترل عفونت تقدیر بعمل آمد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی بیمارستان جامع بانوان آرش، 19 اردیبهشت مراسم جشن نیمه شعبان و روز جهانی بهداشت دست در آمفی تئاتر بیمارستان جامع بانوان آرش برگزار شد.
در ابتدای مراسم، دکترمعینی رییس بیمارستان ضمن قدردانی از تلاشهای تیم کنترل عفونت در کسب مقام برتر، از حمایت و پیگیری های شکوهی مترون بیمارستان نیز تشکر کرد.
در ادامه مراسم دکتر پیرجانی قائم مقام رییس ومعاون درمان بیمارستان، ابراز کرد: من از نزدیک شاهد فعالیتهای پرسنل پرستاری به ویژه دکتر سوری رییس دپارتمان بیماری های عفونی  و فراهانی بوده ام و کسب این عنوان را به تیم کنترل عفونت تبریک می گویم.
در ادامه، شکوهی مدیر پرستاری نیز از تلاش های مجدّانه دکتر سوری و فراهانی نیز قدردانی کرد و افزود: کسب این عنوان مایه مباهات است اما حفظ آن ارزشمندتر خواهد بود.
در ادامه دکتر سوری رییس دپارتمان عفونی نیز از پیگیری های دفتر پرستاری و حمایت دکتر معینی و همکاری فراهانی  سوپروایزر کنترل عفونت قدردانی کرد.
در پایان نیز دکتر امینی مدیر بیمارستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت مهدی(عج) و تبریک به مناسبت کسب مفام برتر کنترل عفونت از طرف معاونت درمان گفت: کسب این مقام میتواند بصورت محرک عمل کند و سایر بخشها و واحدها نیز آن را کسب کنند.
در پایان مراسم، با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای از آنان تقدیر شد. در انتهای مراسم نیز به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) از کلیه حضّار پذیرایی شد.

تهیه کننده: