محتوای خبری بیمارستان آرش

هم اندیشی رئیس بیمارستان جامع بانوان آرش با هیئت علمی درباره راهکارهای ارتقای عملکرد بیمارستان

نشست دکتر لادن کاشانی، رئیس بیمارستان جامع بانوان آرش با اعضاي هیئت علمی اين بيمارستان درخصوص راهکارهای ارتقاي عملکرد بیمارستان برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان جامع بانوان آرش، در  اين نشست که روز شنبه 7 دی 98، در دفتر مدیریت برگزار شد، دکتر کاشانی ضمن تشکر از فعالیت های بی وقفه اعضای هیئت عملی در زمینه آموزشی و درمانی در بیمارستان تشکر کرد و حضور اعضای هیئت علمی در بیمارستان را بسیار موثر دانست.
در ادامه وی در زمینه نتایج عملکرد بالینی پزشکان شامل متوسط اقامت بیمار، ضریب اشغال تخت و نرخ بستری مجدد به ازای هر پزشک و اقدامات اصلاحی در زمینه کاهش ترخیص با رضایت شخصی بیماران در بخش بستری و اورژانسی توضیح داد.
دکتر کاشانی بر نحوه صحیح پرکردن مستندات پرونده توسط پزشکان و تلفیق دارویی بیماران سرپایی و بستری و آموزش های خود مراقبتی در بیماران جراحی تاکید کرد.
همچنین در خصوص سیستم کدبندی رنگی برای شناسایی بیماران پرخطر، رعایت بهداشت دست با تاکید بر دو موقعیت و تفکیک پسماند صحبت کرد و مواردی را يادآور شد.
وي در ادامه گفت: حضور پزشک فوق تخصص نوزادان 15 دقیقه قبل از زایمان در تولدهایي که احتمال احیای نوزاد وجود دارد الزامی است.
همچنین دکتر کاشانی حضور به موقع پزشکان را طبق زمان بندی پزشکان درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی سرپایی مهم دانست و بر لزوم گزارش هر گونه خطا در بخش و راهکارهایی برای کاهش لغو شدن عمل های جراحی تاکید کرد.
خبرنگار و عکاس: سارا احمدی زاده

تهیه کننده: