محتوای خبری بیمارستان آرش

پیام تبریک رئیس بیمارستان جامع بانوان آرش به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن

دکتر افسانه تهرانیان رئیس بیمارستان جامع بانوان آرش در پیامی ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان جامع بانوان آرش، سوم بهمن 1400 مصادف با ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن دکتر افسانه تهرانیان، رئیس بیمارستان در پیامی این روز را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و سلم می فرماید :
فاطمة مضغة منّی
"فاطمه پاره تن من است"
سالروز ولادت باسعادت اسوه شگفت طهارت، آموزگار خوب شهادت، اسوه تقوی و معنویت «حضرت فاطمه زهرا (س)» یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی و بهانه ای است برای قدردانی از، زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند .
به یقین مادران و زنان همواره در تاریخ و زندگی بشری، مقامی رفیع داشته و در آموزه‌های دینی و فرهنگی ما نیز بر شان و جایگاه مادر تاکید فراوان شده است.
حضرت فاطمه زهرا (س) عطیه ای الهی که درک ژرفای اقیانوس فضایلش در توان ما نیست. جایگاه رفیع او خیره کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می ستاند
اینجانب فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه(س)، روز مادر و بزرگ‌داشت مقام زن را به بانوان سرزمین ایران به ویژه، به بانوان بیمارستان جامع بانوان آرش  تبریک و شاد باش می‌گویم و از خداوند بزرگ و منان سعادت و توفیقات روز افزون همۀ شما را آرزومندم.

دکتر افسانه تهرانیان

رئیس بیمارستان جامع بانوان آرش

سارا احمدی زاده
تهیه کننده:

سارا احمدی زاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *