محتوای خبری بیمارستان بهارلو

بازدید تیم بازرسان ویژه کووید ۱۹ از مرکز آموزشی درمانی بهارلو

تیم سه نفره متشکل از کارشناسان دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی به نمایندگی از ستاد مقابله با کرونای شهر تهران از بیمارستان بهارلو بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، روز یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹، یک تیم سه نفره متشکل از زهرا اسکندری، کارشناس پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، لیلی زاهدی، کارشناس اداره ارزیابی فضای فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی ایران و افسانه رضیان، کارشناس پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور در بیمارستان اقدامات این مرکز را در مدیریت بیماران مبتلا به کرونا ارزیابی کردند.
تیم ارزیابان در ابتدای حضور خود در جلسه‌ایبا دکتر بهنام بهنوش، معاون درمان و مسئول فنی، زهرا قاضی، مدیر پرستاری و مریم رضایی، سوپروایزر بالینی، آمار عملکرد بیمارستان را در مدت ۴ ماهه درگیری با بحران کرونا بررسی کردند.
پس از این جلسه ارزیابان به همراه سوپروایزر بالینی با حضور در واحدهای آزمایشگاه تشخیص طبی، رادیولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن و بخش‌های اورژانس جنرال، اورژانس مسمومیت، تریاژهای تنفسی و غیر تنفسی، جراحی و داخلی از روند رسیدگی به بیماران بازدید و با پرستاران و کارکنان بخش‌ها در خصوص مشکلات موجود بحث و تبادل نظر کردند.
توضیح اینکه ارزیابان در اقدامی فوری و در قالب تیم‌های سه نفره بازرسان ویژه کووید ۱۹، به مدت دو روز از ۶۰ بیمارستان شهر تهران بازدید و نتایج این ارزیابی‌ها را به دکتر علیرضا زالی، رییس ستاد مقابله با کرونای شهر تهران اعلام خواهند نمود.  

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *