محتوای خبری بیمارستان بهارلو

برگزاری اولین جلسه مجازی مسئولان فرهنگی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی دانشگاه در جلسه مجازی با مسئولان فرهنگی دانشگاه گفت: در شرایط فعلی مسئولان فرهنگی باید قوی عمل کنند و مطمئن باشند که از طرف معاونت فرهنگی حمایت خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی، روز سه شنبه 4 شهریور 99، اولین جلسه مجازی مسئولان فرهنگی واحدهای تابعه دانشگاه با حضور دکتر محمدحسین صادقیان، مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی دانشگاه، برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر صادقیان، ضمن تبریک روز کارمند، فعالیت های در دست اجرای معاونت فرهنگی را در چند محور مشخص تشریح و در هر محور به بیان راهکارهای اجرایی آن پرداخت. 
محورهای اصلی مورد بحث در این جلسه فراهم آوردن امکانات سفر به مشهد مقدس برای کارکنانی که تاکنون مشرف نشده اند، تهیه پکیج های متنوع شامل بلیط اماکن تفریحی، فرهنگی و مراکز خرید، جذب مشارکت های خارج دانشگاهی و خیرین به صورت مالی و توان انسانی و همچنین بررسی راهکارهای ایجاد نشاط در کارکنان بود.
مدیر فرهنگی دانشگاه در ادامه با اشاره به شرایط موجود گفت: هرچند سرعت فعالیت ها نسبت به گذشته کمتر شده اما مسئولان فرهنگی باید قوی عمل کنند و مطمئن باشند که از طرف معاونت فرهنگی حمایت خواهند شد.
پس از توضیحات دکتر صادقیان، مسئولان فرهنگی مراکز به طرح پرسش ها و بیان مشکلات خود در واحدها پرداختند.
دکتر نوروزی، مسئول فرهنگی بیمارستان شریعتی، تدوین یک برنامه کلی درخصوص نحوه و زمان بندی اجرای برنامه های فرهنگی را راهکار مناسبی برای اجرای منظم برنامه عنوان کرد.
نعمانی پور، مسئول فرهنگی بیمارستان امام خمینی (ره)، مسائل مرتبط با ارسال گزارشات فرهنگی و راهبردهای آن را بیان کرد.
راضیه اکبرشاهی، مسئول فرهنگی معاونت بهداشت به اشتراک گذاری اطلاعات در خصوص نحوه صرف هزینه های فرهنگی و برنامه هایی که در هر واحد انجام می شود را به عنوان تجربه کاری با دیگر واحدها موثر دانست.
عارفه جدیری، مسئول فرهنگی دانشکده تغذیه نیز با اشاره به اینکه در بحران کرونا فعالیت های فرهنگی متوقف نشده بود گفت: در این دوران ما به شکل دیگری این فعالیت ها را ادامه دادیم و نگذاشتیم تحت تاثیر شرایط قرار بگیرد. وی همچنین عنوان کرد: دانشگاه می تواند یک برنامه ریزی منسجم درخصوص برگزاری مناسبت ها و فعالیت ها تهیه و به مراکز ابلاغ کند.
در ادامه وحیده پیرموذن، مسئول فرهنگی مرکز طبی کودکان،  جنت، مسئول فرهنگی بیمارستان آرش، فهیمه نجاری، مسئول روابط عمومی بیمارستان بهارلو و سعید رفیعی، مسئول فرهنگی بیمارستان امیر اعلم پرسش های خود را مطرح کردند.
در پایان محمود اشتیاقی، کارشناس فرهنگی و حانیه باقری، مسئول رابطین معاونت فرهنگی دانشگاه در خصوص جشنواره سیمرغ، کانال هیئت امنای مساجد دانشگاه و مسابقه مداحی توضیحاتی دادند.

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *