محتوای خبری بیمارستان بهارلو

برگزاری جشن علوم آزمایشگاهی در مرکز آموزشی درمانی بهارلو

به مناسبت گرامیداشت زادروز حکیم جرجانی که به نام علوم آزمایشگاهی نام گذاری شده است مراسم جشنی در مرکز آموزشی درمانی بهارلو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، مراسم گرامیداشت حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی با حضور پناهی، مدیر بیمارستان، دکتر بهنوش، معاون درمان و قاضی، مدیر پرستاری در آزمایشگاه بیمارستان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، آقایی، مدیر آزمایشگاه ضمن خیر مقدم به مدیر، معاون درمان، مدیر پرستاری و سایر کارکنان حاضر در مراسم، به مشکلاتی که کارکنان آزمایشگاه در سال گذشته داشتند اشاره کرد و از کادر آزمایشگاه به عنوان نوک پیکان تشخیص در بیمارستان قدردانی کرد.
در ادامه، پناهی، از اعتمادی که پزشکان به نتایج آزمایشگاه دارند یاد کرد و ضمن تبریک این روز به کارکنان خاطرنشان شد که چهارچوب کار در آزمایشگاه این مرکز بر اساس اصول و استانداردهای ملی بوده و تیم مدیریتی بیمارستان قدردان زحمات کارکنان این واحد می باشند.
دکتر بهنوش، نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سال گذشته کمبود امکانات نمود بیشتری در فعالیت های بیمارستان داشت، عنوان کرد هیچ گونه کم کاری از جانب واحد آزمایشگاه دیده نشده است.
در پایان، مدیر پرستاری نیز روز علوم آزمایشگاهی را به کارکنان این واحد تبریک گفت و از ارتباط موثر و مناسب تیم آزمایشگاه با کادر پرستاری تشکر کرد.

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری