محتوای خبری بیمارستان بهارلو

برگزاری جلسه ماهیانه مدیر پرستاری و سرپرستاران مرکز آموزشی درمانی بهارلو

مدیر پرستاری بیمارستان بهارلو در جلسه با سرپرستاران با تاکید بر اهمیت ارزیابی اعتباربخشی امسال به حضور سرپرستار بخش مراقبت های ویژه این مرکز در ارزیابی ها به عنوان ارزیاب اشاره و آن را به عنوان فرصتی برای بهبود کیفیت خدمات پرستاری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، جلسه ماهیانه سرپرستاران روز یکشنبه 19 آبان 98، با حضور زهرا قاضی، مدیر پرستاری در سالن جلسات دفتر ریاست این مرکز تشکیل شد.
در ابتدای جلسه، قاضی به مواردی که در جلسه ماه گذشته مطرح شده بود اشاره کرد و در این خصوص آگاهی های مجدد را به سرپرستاران داد.
مدیر پرستاری همچنین به حضور رقیه منوچهر، سرپرستار بخش مراقبت های ویژه در تیم ارزیابی اعتباربخشی سال 98، اشاره کرد و این موضوع را فرصتی برای بهبود عملکرد بیمارستان در حوزه خدمات پرستاری دانست.
در ادامه فرحناز فرجی، سرپرستار اورژانس مسمومیت و کارشناس هماهنگ کننده ایمنی بیمار، گزارشی از ارزیابی معاونت درمان در حوزه ایمنی بیمار ارائه داد و موضوع گزارش دهی خطاها را به صورت ویژه، تشریح و از عملکرد خوب بعضی از بخش ها در این زمینه قدردانی کرد.
منوچهر نیز در این جلسه ضمن قرائت استانداردهای اعتباربخشی محور مراقبت های عمومی و بالینی، به تشریح موارد ابهام سنجه ها و استانداردها پرداخت.
سرپرستار بخش مراقبت های ویژه نکات مورد توجه ارزیابان را شرح و به سوالات سرپرستاران پاسخ داد.
عکس و خبر: فهیمه نجاری 

 

کلمات کلیدی
فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری