محتوای خبری بیمارستان بهارلو

دورهمی مدیر بیمارستان با تیم فوتسال بیمارستان بهارلو

برگزاری جلسه مدیر بیمارستان با مسئول ورزش و تیم فوتسال بیمارستان بهارلو

اهتمام به ورزش بانوان و فعال کردن رشته های ورزشی در دستور کار کمیته ورزش بیمارستان بهارلو قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان بهارلو، روز چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ دورهمی تیم فوتسال بیمارستان بهارلو با دکتر سیامند انوری مدیر بیمارستان برگزار شد.

در این جلسه دکتر انوری با اشاره به اهمیت ورزش و فعالیتهای مستمر ورزشی در بالا بردن راندمان کاری و تمرکز روانی بیشتر در افراد ورزشکار گفت: ورزش در کنار سایر حوزه های فرهنگی و هنری در ادارات و سازمانها نیازمند یک نگاه مدیریتی ویژه است که با کمک همکاران برنامه های مدون و مستمری برای ارتقای آن داریم و همچنین توجه به رشته های ورزشی بانوان را از نکات مهم خواند و تاکید کرد که برای بهتر شدن شرایط ورزش بانوان همسو و هم‌جهت با ورزش آقایان نیازسنجی های لازم انجام خواهد شد تا بتوانیم بیش از قبل فعالیتهای ورزشی را ترویج دهیم.

دکتر انوری همچنین گفت ما از تیم های ورزشی در رشته های مختلف در دو قسمت آقایان و خانمها که آمادگی حضور در مسابقات دانشگاهی و استانی را داشته باشند حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه‌های مهم راه اندازی باشگاه ورزشی متناسب با بیمارستان است که در صدد آن هستیم که با مشارکت تربیت بدنی دانشگاه برای راه اندازی آن اقدام کنیم. در ادامه از طرف تیم فوتسال بیمارستان پیراهن ورزشی شماره ۷ تیم فوتسال به رسم یادبود به دکتر انوری اهدا شد.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر