محتوای خبری بیمارستان بهارلو

برگزاری جلسه کمیته ایمنی مادر و نوزاد، ترویج تغذیه با شیر مادر، ترویج زایمان طبیعی

کمیته مشترک ایمنی مادر و نوزاد، ترویج تغذیه با شیر مادر و ترویج زایمان طبیعی روز چهارشنبه دوم آبان ماه در بیمارستان بهارلو برگزارشد.

 به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو؛ کمیته مشترک ایمنی مادر و نوزاد، ترویج تغذیه با شیر مادر و ترویج زایمان طبیعی روز چهارشنبه دوم آبان ماه در بیمارستان بهارلو برگزارشد. در این کمیته که با حضور دکتر سید مجید موسوی موحد، رئیس و داود پناهی، مدیر برگزار گردید به مشکلات تجهیزات و نیروی انسانی بخش های جراحی زنان، نوزادان و LDR پرداخته شد.
از مهمترین مصوبات این جلسه، انتقال ماشین بیهوشی به لیبر جهت راه اندازی زایمان بی درد، تدوین برنامه عملیاتی جهت خرید تجهیزات مورد نیاز بخش های NICU، اتاق عمل و بلوک زایمان بر اساس اولویتها و برنامه ریزی جهت آموزش مادران باردار مراجعه کننده به درمانگاه بود.
همچنین در این جلسه در خصوص مداخلات اصلاحی مورد نیاز جهت اجرای هرچه صحیح تر دستورالعمل برقراری تماس پوستی مادر و نوزاد بحث و گفتگو شد.
در پایان جلسه، دکتر شهره موحدی، مدیر گروه زنان و زایمان و رئیس بخش زنان از فعالیت های دکتر منیرالسادات برکاتی،  فوق تخصص نوزادان و رئیس بخش NICU، تقدیر و تشکر کرد. 
 
خبرنگار: فهیمه نجاری
عکس: محمد منافی بیرون
فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری