محتوای خبری بیمارستان بهارلو

برگزاری مراسم افتتاحیه ICUD بیمارستان بهارلو هم‌زمان با افتتاح 1714 تخت ICU در سراسر کشور

در راستای اجرای برنامه‌های طرح تحول سلامت بخش ICUD بیمارستان بهارلو هم‌زمان با بخش‌های ویژه سه بیمارستان دیگر دانشگاه روز چهارشنبه 19 اسفند 94 افتتاح شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، دکتر هاشمی، وزیر بهداشت به‌صورت ویدئو کنفرانس 1714 تخت ICU را به‌صورت هم‌زمان در شهرهای مختلف کشور افتتاح کرد که در بیمارستان بهارلو نیز مراسم افتتاحیه ICUD،ICU چهارم بیمارستان نیز به‌طور هم‌زمان با برنامه سراسری افتتاح بخش‌های ویژه با حضور دکتر موسوی موحد، رئیس، معصومی، مدیر، دکتر عارفی، معاون آموزشی، دکتر بهنوش، مسئول فنی، دکترعبدوس، مشاور درمان، قاضی، مترون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین داوری، امام جماعت و سایر مسئولین و کارکنان بیمارستان برگزار شد.
پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین داوری با اشاره به ساخت‌وسازها و راه‌اندازی بخش‌ها در بیمارستان، گفت: اجر کار در بیمارستان زیاد است و من به شما کارکنان بیمارستان غبطه می‌خورم.
سپس معصومی، مدیر بیمارستان صحبت کرد و از کارکنان بیمارستان که در راه اندازی بخش همکاری کردند قدردانی کرد و به بخش‌هایی که در آینده راه‌اندازی خواهد شد اشاره کرد.
دکتر موسوی موحد، رئیس بیمارستان در این مراسم از زحمات کارکنان به‌ویژه معصومی، مدیر بیمارستان قدردانی کرد، سپس با توجه به نزدیکی شهادت حضرت زهرا (س)، با اشاره به حدیثی از دخت نبی اکرم (ص) «الجار ثم الدار» گفت: ما مسلمانان باید این حدیث را سرلوحه همه کارها قرار دهند.
گفتنی است بیمارستان بهارلو پیش‌ازاین، دارای 3 بخش ICU بود و ICU مسمومین آن در سطح دانشگاه منحصربه‌فرد است./ق

کلمات کلیدی
تهیه کننده: