محتوای خبری بیمارستان بهارلو

برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و زادرروز متولدین ماه های شهریور، مهر و آبان در بیمارستان بهارلو

به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) از متولدین ماه های شهریور، مهر و آبان در مرکز آموزشی درمانی بهارلو قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، روز پنج شنبه 23 آبان 98 مراسم جشنی به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم حاج آقا محمد داوری، امام جماعت بیمارستان ضمن تبریک میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در خصوص کرامات نبی مکرم اسلام سخنرانی کرد.
در ادامه داود پناهی، مدیر بیمارستان نیز در جایگاه حاضر شد و از اینکه به بهانه این عید بزرگ، فرصتی فراهم شده تا از خدمات کارکنان بیمارستان قدردانی شود ابراز خرسندی کرد. 
در این مراسم از  اعظم رمضانی، فیزیوتراپ به عنوان کارمند اخلاق مدار، زهرا الوندی و مهشید رضایی، به عنوان پرستار منتخب و دکتر حدیثه هوسمی و دکتر مهدی غروبی به عنوان پزشک منتخب در زمینه رعایت بهداشت دست، لیلا مهری، به عنوان نفر اول جشنواره فرهنگی هنری سیمرغ در رشته نقاشی و آرزو اسدی، مسئول آمار بیمارستان به دلیل تدوین سالنامه آماری بیمارستان قدردانی شد.
مهمترین بخش این مراسم جشن تولد برای متولدین ماه های شهریور، مهر و آبان بود که با حضور کارکنان متولد این ماه ها برگزار شد.
از بخش های دیگر این مراسم برگزاری مسابقه پانتومیم بین کارکنان بود. 
توضیح اینکه جشن تولد برای کارکنان بیمارستان در آخرین پنجشنبه هر ماه برگزار می شود و در ماه های شهریور و مهر به دلیل تقارن با ماه های محرم و صفر برگزار نشده بود.
خبر: فهیمه نجاری 
عکس: وحید احمدیان

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری