محتوای خبری بیمارستان بهارلو

برگزاری مراسم گرامیداشت روز مهندس در مرکز آموزشی درمانی بهارلو

مراسم گرامیداشت دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس در مرکز آموزشی درمانی بهارلو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، روز یکشنبه 5 اسفند 97،  به مناسبت گرامیداشت دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس مراسم نکوداشتی با حضور دکتر سید مجید موسوی موحد، رئیس، داود پناهی، مدیر، زهرا قاضی، مدیر پرستاری و کارکنان واحدهای مهندسی و فنی بیمارستان در سالن جلسات دفتر ریاست مرکز آموزشی درمانی بهارلو برگزار شد.
در این مراسم دکتر موسوی ضمن قدردانی از تلاش های مهندسان بیمارستان، آنها را منشاء خیر در بیمارستان دانست. 
رئیس بیمارستان بهارلو همچنین از زحمات مهندس محمد طهماسبی، مسئول سابق واحد تجهیزات پزشکی و مهندس سعید ذوقی، ناظر فنی بصورت ویژه تقدیر و تشکر کرد.
وی ضمن اشاره به همکاری مثبت و مناسب مهندس ذوقی و مهندس طهماسبی، از ایشان به دلیل استفاده حداکثری از توان و تجربه کاری در بیمارستان بهارلو قدردانی کرد.
در ادامه پناهی، با اذعان به روحیه بالای کار تیمی در بیمارستان، پیشرفت های بیمارستان را در ابعاد فنی و مهندسی مرهون تلاشهای همکاران واحدهای مهندسی دانست.
همچنین قاضی، مدیر پرستاری بیمارستان این روز را به نوبه خود به مهندسان بیمارستان تبریک و از زحمات مهندس ذوقی و مهندس طهماسبی قدردانی کرد.
در این مراسم مهندس طهماسبی، یکی از نکات مثبت دوره کاری  خود را، خدمت در سالهای آخر فعالیت کاری خود در بیمارستان بهارلو برشمرد.
مهندس ذوقی نیز ضمن اشاره به اینکه هیچ کاری کامل و مطلق نیست، بیان داشت که از تمام بضاعت تجربی و دانشی خود در بیمارستان بهارلو استفاده کرده است و به خاطر کار با همکاران جوان این مرکز بسیار خرسند است.
در پایان مراسم با اهداء لوح سپاس و شاخه گل از مهندسان بیمارستان تقدیر به عمل آمد.

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری