محتوای خبری بیمارستان بهارلو

بزرگداشت روز جهانی رادیولوژی در مرکز آموزشی درمانی بهارلو

به مناسبت روز جهانی رادیولوژی، با حضور در واحد رادیولوزی و سی تی اسکن، از پرتوکاران پرتلاش مرکز آموزشی درمانی بهارلو، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو؛ مسئولین بیمارستان، با حضور در واحد رادیولوژی و سی تی اسکن، از پرتوکاران پرتلاش مرکز آموزشی درمانی بهارلو، تقدیر به عمل آوردند.
در این بازدید که با حضور دکتر بهنوش، مسئول فنی و معاون درمان بیمارستان، پناهی، مدیر، قاضی، مدیر پرستاری و نجاری، مسئول روابط عمومی بیمارستان بهارلو صورت گرفت از تلاشهای دکتر فروغی رئیس بخش رادیولوژی و سایر پزشکان و کارشناسان این واحد  قدردانی شد.
دکتر بهنوش ضمن تشکر از تلاش همه کارکنان واحد رادیولوژی اذعان داشت که واحد رادیولوژی بیمارستان بهارلو به معنای واقعی عصای دست پزشکان بیمارستان است. پناهی نیز در این بازدید با اشاره به جایگاه واحد رادیولوژی در بیمارستان خاطر نشان کرد اعتمادی که پزشکان به عملکرد این واحد دارند نتیجه صداقت در کار و تلاش پزشکان، کارشناسان و کارکنان این واحد است.
همچنین در این بازدید قاضی، مدیر پرستاری بیمارستان بیان داشت که رضایتمندی بیمار از واحد رادیولوژی بیمارستان نتیجه علاقه دکتر فروغی به کار خود است. 
در ادامه مسئولین بیمارستان با حضور در واحد سی تی اسکن ضمن تبریک روز جهانی رادیولوژی به کارکنان این واحد از عملکرد آنان تقدیر به عمل آوردند. 

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری