محتوای خبری بیمارستان بهارلو

بزرگداشت روز مهندس در بیمارستان بهارلو برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی «خواجه نصیرالدین طوسی» و روز مهندس، رئیس و مدیر بیمارستان با اهدای لوح تقدیر، گل و شیرینی به مهندسین بیمارستان این روز را گرامی داشتند.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، در جلسه بزرگداشت روز مهندس که با حضور مهندسین عمرانی، فناوری اطلاعات، تأسیسات، تجهیزات پزشکی و سایر رشته های مرتبط روز شنبه هفتم اسفندماه سال 95 در دفتر ریاست بیمارستان برگزار شد، دکتر موسوی موحد، رئیس بیمارستان بهارلو، ضمن تبریک روز مهندس به همه مهندسین بیمارستان گفت: با توجه به سازه قدیمی بیمارستان، تغییر و تحول‌های زیاد موجود و امکانات کم، مهندسین ما زحمت فراوانی می‌کشند و مهندسی جزء رشته‌های سخت است.
رئیس بیمارستان در ادامه افزود: در حقیقت بیمارستانی موفق است که بتواند از توان افراد متخصص خوب استفاده کند و بیمارستان ما هم از این امر مستثنی نیست. با توجه به سازه قدیمی، تغییر و تحول‌های زیاد، کار بیشتری هم دارد و ان‌شاءالله بتوانیم محیطی ایجاد کنیم تا افراد با فراغ بال کارشان را انجام دهند.
وی افزود: در کارتیمی، سمت مهم نیست بلکه علم، تجربه و تعهد مهم است.
دکتر موسوی موحد در پایان صحبتش از یکایک حاضرین تشکر کرد و به حاضرین خدا قوت گفت.
سپس معصومی، مدیر بیمارستان صحبت کرد و گفت: کارکنان ما از کارکنان ورزیده دانشگاه هستند و برخی از فعالیت‌های این عزیزان در دانشگاه بی‌نظیر است.
وی ضمن تشکر از همه مهندسین بیمارستان افزود: ان‌شاءالله اجر زحمات شما را خدا دهد.
پس از رئیس و مدیر بیمارستان، مهندس ذوقی و مهندس طهماسبی، از پیشکسوتان مهندسی صحبت کردند.
مهندس ذوقی نتایج و سرعت کار را حاصل همدلی و همراهی مسئولین بیمارستان دانست و مهندس طهماسبی نیز از خدمات همه همکاران، رئیس و مدیر بیمارستان تشکر کرد.
در پایان، با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه از مهندسین بیمارستان بهارلو قدردانی شد.
                    
خبر: بهاره جفائی

کلمات کلیدی
تهیه کننده: