محتوای خبری بیمارستان بهارلو

تقدیر از بیمارستان بهارلو برای اجرای تسهیلات نماز در بیمارستان بهارلو دربیست و ششمین اجلاس سراسری نماز کشور

حجت الاسلام و المسلمین رضوانی نماینده ولی فقیه در دانشگاههای هرمزگان، از نمایشگاه سلامت معنوی بیمارستان بهارلو بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نمار و فضای مجازی در استان هرمزگان با حضور حجه الاسلام قرائتی و چندین وزیر و مسئولین ستاداقامه ی نماز سراسر کشور و ... در تالار شهید آوینی بلوار ساحلی شهر بندرعباس برگزار شد، تنها نمایشگاه موجود در این اجلاس که به دعوت رسمی ستاد اقامه نماز صورت گرفته بود، نمایشگاه طرح سلامت معنوی در دانشگاه علوم پزشکی تهران ،تسهیلات ادای فریضه نماز در بیمارستان بهارلو، بیمارستان نمونه نمازی در استان تهران بود که با استقبال گرم مسئولین و بازدید کنندگان روبرو شد.
حجت الاسلام و المسلمین رضوانی نماینده ولی فقیه در دانشگاههای هرمزگان از نمایشگاه سلامت معنوی دانشگاه علوم پزشکی تهران (بیمارستان بهارلو) بازدید کرد و سی دی کامل تسهیلات که شامل فایل اصلی پوسترها، کلیپهای متعدد و عکس تسهیلات و...بود را دریافت کرد.

در این اجلاس از طرح بیمارستان بهارلو تقدیرشد.
این نمایشگاه که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه و بیمارستان بهارلو و با حضور معصومی، مدیر بیمارستان بهارلو، اشتیاقی، کارشناس ستاد اقامه نماز در معاونت اجتماعی فرهنگی دانشگاه و دکتر اصغر قربانی، عضو هیئت علمی و متخصص اطفال بیمارستان بهارلو بعنوان طراح تسهیلات ادای فریضه نماز بیماران و حجت الاسلام والمسلمین تقوی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و مسئولین استانداری هرمزگان بر گزار شد، ضمن جلوه نمایی بسیار موجب تحسین مسئولین وبازدیدکنندگان شد و با دریافت بروشور و سی دی کامل اجرای طرح، موجب ترغیب آنها به اجرای طرح مذکور در سایر مراکز آموزش و درمانی شد.
همچنین صداوسیمای هرمزگان و رادیو معارف قم نیز با مصاحبه و گرفتن عکس و فیلم گزارشی کاملی از طرح و توضیحات دکتر قربانی به‌صورت ضبط‌شده و زنده در تلویزیون و رادیوی استان و رادیوی معارف در سطح کشور پخش کرد.

خبر: بهاره جفائی

کلمات کلیدی
تهیه کننده: