محتوای خبری بیمارستان بهارلو

تقدیر از رئیس و مسئول امور فرهنگی بیمارستان بهارلو

معاون فرهنگی و مدیر امور فرهنگی دانشگاه از رئیس و مسئول امور فرهنگی بیمارستان بهارلو تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، دکتر باقرزاده، مدیر امور فرهنگی دانشگاه روز شنبه 11 مهر ماه سال جاری با حضور در دفتر ریاست بیمارستان بهارلو از دکتر سید مجید موسوی موحد، رئیس و دکتر اصغر قربانی، مسئول امور فرهنگی بیمارستان بهارلو با اهدای لوح و هدیه، تقدیر کردند.
در این نشست، معصومی، مدیر، دکتر عارفی، معاون آموزشی، دکتر عبدوس، معاون امور درمان و فرهنگ، کارشناس روابط عمومی نیز حضور داشتند و در خصوص اجرای موفق امور فرهنگی در بیمارستان بهارلو، حضور همکاران در نماز جماعت، رضایت بیماران و همراهان از فضای فرهنگی بیمارستان، وجود سنگ تیمم و قبله‌نما در تمامی بخش‌ها، استقبال خوب مردم از نمایشگاه کتاب و ... بحث و از زحمات دکتر موسوی موحد و دکتر قربانی قدردانی شد.
دکتر موسوی موحد گفت: این لوح تقدیر برای تمامی کارکنان بیمارستان است و از زحمات معصومی و دکتر قربانی تشکر کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم نمازخانه بهتر و مناسب‌تر داشته باشیم چراکه حتی پزشکان نیز مانند همراهان بیمار نیاز به اتصال به منبع خدا دارند تا بتوانند شدائد و ناراحتی‌ها را رفع کنند و نماز هم موجب تمدد اعصاب است.
در پایان پیشنهاد شد، کلاس های معنوی و نیز مهارت های برقراری ارتباط در بیمارستان تشکیل شود.
متن تقدیر به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر موسوی موحد
ریاست محترم بیمارستان بهارلو
با سلام و احترام
    نماز مظهر نظم و هماهنگی و کمال زیبایی، تجلی‌گاه فرمان خدا و اظهار ادب در پیشگاه معبود است. نماز معرفت آموز و موجب تحکیم دین‌داری و تسلط بر قلب است، نمایشگر میزان عشق به معشوق و دلیل طهارت روح است. نماز آموزش خشوع و رخصت دین است.
حسن مدیریت و برنامه‌ریزی و اجرای مناسب طرح اقامه نماز و همچنین خلاقیت به کار گرفته‌شده در ایجاد تسهیلات ادای فریضه نماز و عبادت پرسنل بیمارستان، بیماران و همراهان بیمار شایسته تقدیر است.
    از سعی و اهتمام جنابعالی و دست‌اندرکاران اقامه نماز آن واحد محترم، به‌خصوص جناب آقای دکتر اصغر قربانی، متخصص اطفال و مسئول فرهنگی آن بیمارستان، تقدیر و تشکر می‌نماید. امید است تلاش‌های همکاران در بیمارستان بهارلو مقبول درگاه حق‌تعالی قرار گیرد و به‌عنوان الگویی برای سایر مراکز درمانی، موجب ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز شود. همواره موفق و مؤید باشد.
  
دکتر علی‌اصغر باقرزاده                                                             دکتر محسن پرویز
مدیر امور فرهنگی دانشگاه                                      معاون فرهنگی و جانشین رئیس ستاد اقامه نماز در دانشگاه
خبر: فائزه شادمانی فرهنگ
کلمات کلیدی
تهیه کننده: