محتوای خبری بیمارستان بهارلو

حضور مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران در مرکز آموزشی درمانی بهارلو

به همت موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت دو برابری نسبت به دستگاه قبلی در بیمارستان بهارلو، نصب و راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، روز دوشنبه 30 تیر 99، دکتر اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران، با حضور در این مرکز از مراحل نصب، راه اندازی و ورود اکسیژن به خطوط مصرف بخش های مختلف بیمارستان بازدید کرد.
در همین راستا جلسه هماهنگی اولیه در دفتر ریاست بیمارستان با حضور دکتر سعید ناطقی، رئیس، داود پناهی، مدیر، زهرا قاضی، مدیر پرستاری و علی خوش ترکیب، مسئول واحد مددکاری تشکیل شد.
در این جلسه دکتر ناطقی با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد کار درمان در بیماران مبتلا به کووید 19 حمایت تنفسی و تامین اکسیژن با خلوص بالا می باشد، راه اندازی مخزن اکسیژن ساز جدید در بیمارستان را یک اتفاق مبارک دانست. 
پناهی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات این موسسه خیریه در بحران کرونا، گفت: آنچه در موج اول شیوع این بیماری موجب دلگرمی ما می شد حضور سازمان های مردم نهاد و خیریه ها بود، اما در موج دوم شیوع کرونا این حمایت ها کمتر شد تا جاییکه بیمارستان ها با مشکلات عدیده ای همچون بحران نیروی پرسنلی، بحران فضای بستری و مسائلی همچون تامین اکسیژن برای درمان بیماران مواجه شدند. 
وی ادامه داد: بیمارستان بهارلو روزانه بین 3500 تا 4000 نفر ورودی دارد. با این حال هم در درمانگاه ها و هم در بخش های بستری، بیماران توسط اساتید و پزشکان متخصص و فوق تخصص ویزیت می شوند و این مهمترین مزیت این مرکز در جنوب شهر تهران است.
پناهی همچنین افزود: تجربه بحران کرونا درس های مهمی برای ما داشت از جمله اینکه اصل کار در بیمارستان بر پایه سرمایه های انسانی است و تجهیزات پیشرفته و فضای بیمارستانی در اولویت های بعدی هستند.
در ادامه جلسه دکتر تقی پور با ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد این موسسه در بحران کرونا گفت: از مقام معظم رهبری آموختم کار مردم را باید به مردم سپرد. 
وی ادامه داد: در بحران کرونا دیدگاه دولت نسبت به موسسات خیریه و بالعکس تغییر کرد و تجربه این بحران کمک کرد تا سازمان های دولتی و غیردولتی در کنار هم قرار بگیرند.
پس از جلسه دکتر تقی پور با همراهی رئیس، مدیر، مدیر پرستاری، کارشناس درمان و مسئول مددکاری از تاسیسات و مخزن اکسیژن ساز بیمارستان بازدید کرد. 
در پایان رئیس بیمارستان بهارلو با اهدای لوح سپاس به دکتر تقی پور از زحمات و نیت خیر این موسسه در شرایط بحرانی فعلی قدردانی کرد.

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *