محتوای خبری بیمارستان بهارلو

چهارمین نشست هماهنگی روابط عمومی دانشگاه با مدیران روابط عمومی بیمارستان های ارائه کننده خدمات درمانی به بیماران کووید۱۹

دکتر ترابی در نشست بیمارستان ها گفت: مدیران روابط عمومی باید به راه حل ها قبل از بروز مشکلات فکر کنند.

در نشست هماهنگی روابط عمومی دانشگاه و بیمارستان ها به نقش مسئولان روابط عمومی در افکار سنجی و اتخاذ راه حل های مناسب برای ایجاد محیطی پویا و با نشاط در تعامل با همکاران اشاره شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست روز چهارشنبه  15 مرداد 99، که با حضور دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه، در سالن G5 ستاد برگزار شد، به نقش مسئولان روابط عمومی  در افکار سنجی و اتخاذ راه حل های مناسب برای ایجاد محیطی پویا و با نشاط در تعامل با همکاران اشاره شد.
دکتر ترابی در این جلسه گفت: در مواجهه با بحران ها باید با حفظ روحیه، توان مدیریت ناملایمات را داشته و به دنبال راه حل باشیم و مدیران روابط عمومی باید به راه حل ها قبل از بروز مشکلات فکر کنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به اینکه اگر بموقع عمل کنیم از انتشار شایعات و  سیاه نمایی پیشگیری می نماییم گفت هر راه حلی که در حوزه روابط عمومی خلق می کنیم بر وسعت اثر گذاری ما در سازمان خواهد افزود و اگر از افرادی که دائماً در حال انتقاد از وضعیت موجود هستند، بخواهیم برای مشکلات راه حلی ارائه کنند، ناتوان خواهند بود زیرا ذهن انسان زمانی که به دنبال افکار منفی  باشد نمی تواند راه حل خوب ارائه دهد.
وی ادامه داد: ما باید پویایی لازم در ایجاد اگاهی و معرفی خدمات ویژه و منحصر بفرد داشته باشیم و بتوانیم شرایطی را بوجود آوریم که زمینه لازم برای همنوایی در خانواده بزرگ دانشگاه فراهم شود.
در ادامه جلسه نجمه باهو، مسئول روابط عمومی معاونت درمان، زینت جعفرقلی، مسئول روابط عمومی بیمارستان امیراعلم و فهیمه نجاری، مسئول روابط عمومی بیمارستان بهارلو به بیان مسائل مرتبط با حیطه کاری خود پرداختند. 
در پایان جلسه راهکارهای پیشنهادی اعضا، جمع بندی و مقرر شد پروتکل تعامل با رسانه ها و ایجاد پویایی و نشاط در کارکنان در بیمارستان های 1+6 تجمیع و در اختیار سایر بیمارستان ها قرار داده شود.
کلمات کلیدی
فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *