محتوای خبری بیمارستان بهارلو

دیدار صمیمانه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و تیم مدیریتی بیمارستان بهارلو با خانواده شهید رامین عزیزی فر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به همراه تیم مدیریتی بیمارستان بهارلو به دیدار خانواده شهید مدافع سلامت رامین عزیزی فر رفتند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، روز سه شنبه ۲۰ خرداد ۹۹، حجت الاسلام والمسلمین سید مجید میرقریشی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه دکتر سعید ناطقی، رئیس بیمارستان بهارلو، زهرا قاضی، مدیر پرستاری و حجت الاسلام محمد داوری، امام جماعت بیمارستان به دیدار خانواده شهید مدافع سلامت رامین عزیزی فر رفتند.
در این دیدار صمیمانه که در منزل شهید عزیزی فر انجام شد حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه در گذشته شهید کشور و شهید امنیت داشتیم و چند سالی است که شهید مدافع حرم داریم، بیان کرد تاکنون شهید مدافع سلامت نداشتیم و این یک مقوله جدید بود در  شرایط عجیبی که پشت سر گذاشتیم.  
وی افزود: کادر درمانی و پزشکی در شرایطی خودشان به میدان آمدند که به همه جامعه توصیه به ماندن در خانه می‌کردند. امثال شهید عزیزی فر و فرزندان دیگری که ایستادند، عقب نکشیدند و در این راه شهید شدند افتخاری برای ما و خانواده‌هایشان هستند.
مسئول نهاد رهبری در ادامه گفتند: همه ما رفتنی هستیم و معلوم نیست هرکس چه زمانی و چطور می‌خواهد برود اما برای هرکسی پیش نمی‌آید که با شهادت برود.
در ادامه دکتر ناطقی، ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید عزیزی فر، توضیحاتی در خصوص چگونگی روند درمان و رسیدگی به این شهید را بازگو کرد و گفت تیم درمان و مراقبت تمام تلاش خود را برای حفظ جان این عزیز انجام داد اما آنچه برای ایشان مقدر شده بود، شهادت بود.
دکتر ناطقی همچنین بیان کرد: شهید عزیزی فر در دی ماه سال ۹۸ به عنوان پرستار نمونه بیمارستان انتخاب شده بود و به دلیل اتفاقات دی ماه از جمله ترور سردار شهید سلیمانی، مراسم روز پرستار برگزار نشد و لوح پرستار نمونه این شهید بزرگوار به امانت دست بیمارستان بود تا به این شکل به خانواده ایشان تقدیم شود.
در پایان این دیدار صمیمی حجت الاسلام والمسلمین قریشی و دکتر ناطقی  ضمن تشکر از مهمان نوازی خانواده عزیزی فر، برای پدر و مادر این شهید آرزوی صبر و بردباری و اجر اخروی کردند.

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *