محتوای خبری بیمارستان بهارلو

قدردانی از کارکنان بخش اورژانس، ICUC و داخلی در جلسه کمیته اخلاق بالینی مرکز آموزشی درمانی بهارلو

در جلسه کمیته اخلاق بالینی آبان ماه از کارکنان بخش اورژانس، ICUC و داخلی بیمارستان بهارلو قدردانی به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، در کمیته اخلاق بالینی این مرکز که با حضور دکتر محمدتقی طالبیان، رئیس، داود پناهی، مدیر و سایر اعضای کمیته در سالن جلسات دفتر ریاست تشکیل جلسه داد، به بررسی شکایات کتبی و به روزرسانی فرم رضایت آگاهانه پرداخته شد.
همچنین مریم السادات موسوی، نماینده کمیته اخلاق بالینی دانشگاه که درجلسه حضور داشت، ضمن تشریح دستورالعمل کمیته اخلاق بالینی، ارتباط بین مصوبات و شرح وظایف کمیته را نیز توضیح داد.
در این کمیته از لیلا مهری، سوپروایزر بالینی بیمارستان به دلیل کسب رتبه اول دانشگاهی در رشته نقاشی با آبرنگ، در جشنواره فرهنگی سیمرغ قدردانی شد.
همچنین پس از بررسی درخواست های تقدیر، مقرر شد از کارکنان بخش اورژانس به دنبال اعلام رضایتمندی بیماران قدردانی  به عمل آید. در این جلسه از پیمان زارع، خدمات بخش اورژانس به صورت ویژه تشکر شد.
همچنین به دلیل درخواست دکتر محبوبه علیزاده، مدیر درمان بیمارستان، از کارکنان بخش های ICUC و داخلی قدردانی شد. 
کارکنان این بخش ها در ارائه مراقبت های پرستاری به بیمار جوان 20 ساله ای که با تشخیص مننژیت سلی در بیمارستان بستری شده بود نهایت اهتمام را داشتند. این بیمار با وجود علایمی مانند کوما، تشنج، هیدروسفالی شدید و نیز بستری بیش از دو ماه، با حداقل عوارض از بیمارستان ترخیص شد.
عکس و خبر: فهیمه نجاری

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری