محتوای خبری بیمارستان بهارلو

همزمان با اعیاد شعبانیه

مراسم بزرگداشت مقام معلم و روز کارگر در بیمارستان بهارلو برگزار شد

در مراسم بزرگداشت مقام استاد و روز جهانی کارگر از استاد و کارگر بازنشسته و نمونه بیمارستان بهارلو تقدیر شد.

گالری تصویر
به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، در این مراسم پس از پخش کلیپی با موضوع اعیاد شعبانیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین داوری، امام جماعت بیمارستان به جایگاه آمد و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امروز روز تقدیر از قشر زحمت‌کش کارگر و تقدیر از مقام استاد و معلم است.
وی بابیان روایاتی امتیازات خاص امام حسین (ع) در میان ائمه اطهار را بیان کرد و گفت: ائمه بزرگوار از صلب امام حسین هستند، دین اسلام مرهون شهادت ایشان است و محبت امام حسین در دل تمامی انسان‌هاست نه‌فقط شیعیان، وجود شفا در تربت امام حسین و دیگر روایات، به بیان امتیازات امام سوم شیعیان می پردازد. 
وی در پایان برای یکایک افراد طول عمر باعزت و سلامتی از خدا مسئلت کرد.
بعدازآن کلیپی با موضوع روز کارگر پخش شد و مولودی‌خوانی توسط نجفی، مداح اهل‌بیت، در وصف اهل‌بیت و اعیاد شعبانیه اجرا شد.
در ادامه، دکتر موسوی موحد، رئیس بیمارستان به جایگاه آمد و ضمن تبریک روز جهانی کارگر از تمامی کارگران زحمت‌کش بیمارستان تشکر کرد و گفت: امیدوارم این عزیزان با کمترین دغدغه و مشکلات فعالیت کنند.
وی با بیان این که جایگاه معلم قابل توصیف نیست گفت: بیمارستان بهارلو هم آموزشی است و در قسمت‌های مختلف، اعضای هیئت‌علمی، کادر درمان و آموزش پرستاری، عملکرد خوبی دارند، امیدواریم با تلاش بتوانیم بخش‌های دیگر را آموزشی کنیم.
رئیس بیمارستان بهارلو در ادامه ضمن تبریک روز جانباز، گفت: هیچ‌چیز بالاتر از عمل صالح نیست و عمل صالح عملی است که بر پایه علم است، یعنی کسی که ایمان دارد ایمانش علم واقعی است و عملش عمل صالح است و این فرد سعادتمند است و مولود امروز هم الگو و اسوه انسان صالح است و به عبد صالح لقب دارد و در پایان هم‌آرزو کرد که معلمان ما عالم و عامل به عمل صالح باشند.
سپس معصومی، مدیر بیمارستان بهارلو، ضمن تبریک ایام مبارک شعبانیه و روز کارگر و معلم، گفت: امسال تمام کارگران نمونه هستند و ما به همین علت، کارگر نمونه انتخاب نکردیم و برای همه عزیزان هدیه‌ای در نظر گرفتیم.
مدیر بیمارستان بهارلو، در ادامه صحبتش، در خصوص اعتباربخشی صحبت کرد و در پایان به صرفه‌جویی در مصرف انرژی تأکید کرد.
سپس دکتر عارفی، معاون آموزشی بیمارستان، روز کارگر و اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و بیان داشت: استاد مطهری فضای خالی میان حوزه و دانشگاه را پر کرد.
معاون آموزشی بیمارستان بهارلو افزود: معلم همچون نبی به دنبال روشنگری، تحول و آگاهی با تلفیقی از معلم درونی (عقل) و معلم بیرونی (آموزگار) هست و پایه و اساس دانایی معلم است.
سپس گزارشی مختصر از عملکرد معاونت آموزشی بیمارستان را ارائه کرد و سخنان خود را با این دو بیت «عارفان با عشق عالم می‌شوند/بهترین مردم معلم می‌شوند/ عشق بادانش متمم می‌شود/هر که عاشق شد معلم می‌شود» به پایان برد.
پس از صحبت‌های معاون آموزشی بیمارستان، از دکتر ناصرالدین اکبری اسبق، استاد بازنشسته و دکتر اصغر قربانی، استاد نمونه و همچنین علیرضا شمس، کارگر بازنشسته با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.
در پایان مراسم قرعه‌کشی انجام و به کارکنانی که هنگام ورود برگه‌ای از احادیث همراه با شماره داده‌شده بود و شماره‌شان به‌قیدقرعه انتخاب‌شده بود، هدایایی اهدا و احادیث مربوطه به‌وسیله منتخبین قرائت شد.
توضیح این که، مراسم بزرگداشت مقام استاد و روز کارگر و جشن اعیاد شعبانیه روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور دکتر موسوی موحد، رئیس، معصومی، مدیر، حجت الاسلام و المسلمین داوری، امام جماعت، دکتر عارفی، معاون آموزشی، دکتر عبدوس، مشاور درمان، دکتر رضایی، مدیرآموزش، قاضی، مترون، رحیمی، مسئول حراست و جمعی از اعضای هیئت علمی و سایر کارکنان بیمارستان در آمفی تئاتر بیمارستان برگزار شد.
خبر: بهاره جفائی

 

کلمات کلیدی
تهیه کننده: