محتوای خبری بیمارستان بهارلو

نامه سپاسگزاری یک بیمار از اورژانس مرکز آموزشی درمانی بهارلو

یکی از بیماران اورژانس مرکز آموزشی درمانی بهارلو، با نوشتن نامه ای به رئیس بیمارستان از رسیدگی خوب و منصفانه کادر اورژانس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، یکی از بیماران اورژانس مرکز آموزشی درمانی بهارلو، که در شرایط جسمی و روحی بدی توسط اورژانس تهران به این مرکز منتقل شده بود با نوشتن نامه ای به دکتر سید مجید موسوی موحد،  رئیس بیمارستان،  از رسیدگی خوب و منصفانه کادر اورژانس تقدیر و تشکر کرد.
متن نامه به این شرح است:
جناب آقای دکتر موسوی
با سلام
و آرزوی تندرستی و شادکامی و بهروزی و نیک انجامی برای جنابعالی و خانواده معزز، می خواستم مراتب سپاس و ستایش خود را از جناب آقای یوسفی مدیریت محترم اورژانس، آقای زارع و تمامی همکاران خدوم و زحمتکش آنان ابراز دارم.
اگر این دوستدار با لباس فقر به این مکان مقدس پای نهاد و پنداشت که چون اغلب نهادها، مورد بی عنایتی و بی توجهی قرار گیرد و بیشتر سراغ از بیمارانی بگیرند که اطرافیان توانمند داشتند، اما انصاف را، هیچ فرقی میان خودم و آنان ندیدم و آفتاب وار آنگونه بر گلشن آنان تابیدند که بر گلخن بنده. امیدوارم این روحیه و نگرگاه مردمی، در  همه شئون زندگی و برای تمامی نهادهایی که با مردم سروکار دارند سرمشق باشد.
 

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری