محتوای خبری بیمارستان بهارلو

پیام تسلیت دکتر حمیدرضا حکمت رئیس بیمارستان بهارلو در پی حملات تروریستی گلزار شهدای کرمان

دکتر حمیدرضا حکمت رئیس بیمارستان بهارلو در پیامی حملات تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم و به خانواده شهدا تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان بهارلو، در پی حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از هم‌وطنان در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی شد، دکتر حمیدرضا حکمت رئیس بیمارستان بهارلو در پیامی ضمن تسلیت به خانواده های قربانیان، ملت شریف ایران، با خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه ابراز هم‌دردی کرد.

متن پیام به شرح زیر است.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

خانواده معظم شهدا و ملت شریف ایران:

 یک بار دیگر، دستان ناپاک دشمنان این سرزمین مقدس، به خون افراد بی‌گناه و مظلوم آغشته گشت و چهره پلید خود را نمایان ساخت و صدها نفر از مردان و زنان و کودکان بی‌دفاع را در حمله‌ای تروریستی، به خاک و خون کشیدند.

 با نهایت تاسف و تاثر به خانواده معظم شهدا و مردم شریف ایران و خانواده‌های داغدار حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان این حادثه نفرت آمیز را به شدت محکوم می نمائیم.

 این اعمال وحشتناک نشان از دشمنی با ملت ایران و بی‌احترامی به زندگی و امنیت انسان‌ها دارد. ما همه با شما و در کنار شما هستیم و با خانواده مظلوم قربانیان همدردی میکنیم و برای شفای زخم های جسمی و روحی آنان دعا میکنیم. این حوادث تلخ به ما یادآور می شود که باید با همدلی و همبستگی علل ترور و خشونت را برطرف کنیم.

 امیدوارم که صبر و شکیبایی در این لحظات دشوار برای شما فراوان باشد.

دکتر حمیدرضا حکمت

رئیس بیمارستان بهارلو

14 دی 1402

 

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور