محتوای خبری بیمارستان بهارلو

کمیته اخلاق و امور فرهنگی بیمارستان بهارلو برگزار شد

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: برگزاري كلاس هاي آموزشي تكريم ارباب رجوع و اخلاق براي كاركناني كه مستقيماً در ارتباط با ارباب رجوع هستند و برنامه هاي دهه فجر بيمارستان از مطالب مطرح شده در كميته اخلاق و امور فرهنگي بيمارستان بهارلو بود.

به گزارش روابط عمومي بيمارستان بهارلو، كميته اخلاق و امور فرهنگي بيمارستان بهارلو با حضور رئيس، مدير، مسئول امور فرهنگي، امام جماعت بيمارستان، مشاور درمان، مترون، مسئول بسيج، مسئول كميته‌ها و ساير اعضاي كميته روز يك‌شنبه 12 بهمن ماه سال جاري در دفتر رياست بيمارستان تشكيل شد.
ابتداي كميته با سخناني از امام حسن عسگري(ع) شروع شد، حجت الاسلام و المسلمين داوري با اشاره به نماز شب و خلوت با خدا گفت: امام حسن عسگري (ع) مي فرمايند: راه رسيدن و وصل شدن به خدا مركبي مي خواهد كه مركبش نماز شب است.
در اين كميته،  برگزاري كلاس هاي آموزشي تكريم ارباب رجوع و اخلاق براي كاركناني كه مستقيماً در ارتباط با ارباب رجوع هستند مطرح و همچنين مقرر شد، در جلسه توجيهي بدو ورود دانشجويان در خصوص حجاب و رعايت شئونات اسلامي صحبت و در نمراتشان، رعايت اصول فرهنگي اعمال شود.
در ادامه جلسه، نصب سخنان بزرگان در خصوص امام خميني (ره) در بردهاي بيمارستان، برپايي ايستگاه صلواتي در ايام دهه فجر، عيادت از بيماران و ... مصوب شد.
 مقرر شد مهر تربت در پكيج بيماران گذاشته شود و در خصوص استفاده از مهره هاي سنگي نماز بصورت عمومي، فرهنگ و دليل پزشكي استفاده از آن در مراكز بهداشتي، قبل از نماز صحبت شود و در خصوص تهيه يونيفورم كاركنان بحث و مقرر شد، يونيفورم براي كاركنان واحدهاي پذيرش درمانگاه، پذيرش بيمارستان و صندوق تهيه شود .
پيشنهاد شد، روز پرستار به مسئله جايگاه حضرت معصومه (س) نيز پرداخته شود.
پايان جلسه نيز با ذكر روايتي درباره حضرت معصومه (س) به پايان رسيد.

 

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم