محتوای خبری بیمارستان بهرامی

برگزاری مراسم معارفه و خوشامدگویی دستیاران جدید در بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی

مراسم معارفه و خوشامدگویی دستیاران جدید سال 99 در بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان کودکان بهرامی، روز دوشنبه 28 مهر 1399  ابتدا دکتر سید یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان کودکان بهرامی و معاون آموزشی گروه کودکان دانشکده پزشکی ضمن عرض خوشامدگویی به دستیاران به قدمت بیمارستان بهرامی اشاره کرد و گفت این بیمارستان تنها بیمارستان تک تخصصی شرق تهران است. سپس اساتید و بخش های مختلف بیمارستان را به دانشجویان معرفی کرد. در ادامه دکتر مجتهدی از دستیاران خواست از بیمارستان بهرامی بازدید کنند و از دستیاران سال بالایی درباره وضعیت بیمارستان مشاوره بگیرند.

سپس دکتر حسین شعبانی معاون آموزشی بیمارستان کودکان بهرامی ضمن تبریک برای ورود به رشته اطفال که جزو 4 رشته اصلی پزشکی است به ظرافت و حساسیت این رشته اشاره کرد. او گفت برخلاف سایر مراکز که دستیاران زیر نظر فلوها هستند، مزیت گذراندن دوره دستیاری در بیمارستان کودکان بهرامی، ارتباط مستقیم با اساتید و با بیماران است. که این خود باعث بالا رفتن تجربه و اعتماد به نفس دستیاران خواهد شد.

در ادامه دکتر مهدیه موسوی مسئول امور دستیاران بیمارستان کودکان بهرامی ضن خوشامدگویی و آرزوی خوشبختی برای دستیاران جدید گفت: دوره دستیاری سختی های خودش را دارد و او تلاش خواهد کرد که سختی های این مسیر را برای دستیاران هموار کند.

در پایان پرسش و پاسخ بین دستیاران و دکتر مجتهدی، دکتر شعبانی، و دکتر موسوی صورت پذیرفت.

مریم سپهوند
تهیه کننده:

مریم سپهوند

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *