محتوای خبری بیمارستان بهرامی

حضور مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه در بیمارستان کودکان بهرامی

دکتر علیرضا نمازی شبستری مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه در بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان کودکان بهرامی، روز یکشنبه 23 شهریور 1399 دکتر علیرضا نمازی شبستری مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه در بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی حضور یافت. 
در جلسه ای که با حضور دکتر نمازی، دکتر سید یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان، دکتر اکبر احمدی مدیر بیمارستان، دکتر زهرا نوع پرست مشاور رئیس، حسین کامرانی مسئول امور اداری، رویا مجیدی مدیر پرستاری، علی نهاردانی مسئول خدمات، دکتر یاسمین مولوی مسئول بهبود کیفیت، و مریم سپهوند مسئول روابط عمومی برگزار شد، مهندس کامرانی آماری از تعداد کارکنان ورودی و خروجی کادر درمان و پشتیبانی ارائه کرد.
دکتر نمازی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت بیمارستان بهرامی از نظر نسبت کارکنان به نوع فعالیت و حجم کار اظهار کرد که با توجه به نرم افزاری شدن بسیاری از کارها و کم شدن تعداد اپراتورها، بیمارستان باید در جهت کم کردن تعداد نیروی پشتیبانی و بیشتر کردن تعداد نیروی کادر درمان حرکت کند. 
در ادامه دکتر مجتهدی مسائل مربوط به نیروی انسانی از جمله تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، قراردادی و ... و بحث اضافه کاری کارکنان بیمارستان را مطرح کرد. دکتر نمازی در پاسخ گفت: در آینده راهکارهایی برای حل این مشکل داریم. و در حال حرکت به سمت رعایت عدالت در بحث حقوق کارکنان شرکتی، قراردادی، پیمانی و رسمی هستیم. 
دکتر احمدی نیز بحث گنجاندن مرکز تحقیقات در تشکیلات سازمانی بیمارستان را مطرح کرد و گفت: با کارسنجی که صورت گرفته، بعضی از مشاغل حذف شده اند و در جهت خروجی بیشتر نیروی انسانی و جایگزین کردن نیروهای متخصص تلاش شده است.
رویا مجیدی مدیر پرستاری با بیان اینکه از 30 نفر نیروی طرحی پرستاری در گذشته، اکنون تنها مجوز داشتن 10 نیروی طرحی را دارد،  حفظ این تعداد و کم نشدن آنها را خواستارشد.

 

مریم سپهوند
تهیه کننده:

مریم سپهوند

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *