محتوای خبری بیمارستان بهرامی

گرامیداشت هفته بسیج در بیمارستان بهرامی

رئیس بیمارستان بهرامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، از زحمات بسیجیان این مرکز قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهرامی، چهارشنبه 6 آذر 98 جلسه ای با حضور دکتر یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان، دکتر اکبر احمدی مدیر این مرکز و اعضای شورای کانون بسیج بیمارستان بهرامی در این مرکز برگزارشد.
دکترمجتهدی ضمن تشکر ازبسیجیان این مرکزگفت: بسیجی بودن خوب است، تفکر بسیجی داشتن از آن بهتر است، سعی کنیم مثل روزهای اول انقلاب مخلصانه و سریع رفتار کنیم، در آن روزها تفکرات به شکلی بود که از خودمان می گذشتیم و به فکر دیگران بودیم.
 سعی کنیم با حداقل امکانات حداکثربهره برداری را داشته باشیم و محیطمان، محیط علم و عمل باشد، بدانیم که همواره خداوند ناظراعمال ماست، باید با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی مملکت به خودمان و داشته هایمان اتکا کنیم، ما کشوری هستیم توانمند با نیروهای خوب کیفی و لازم است که تفکر بیسجی را درخودمان القا کنیم و خدمات با کیفیتی به جامعه ارائه دهیم.
این روز و هفته فرصت خوبی است که هرکس با دل خودش میثایق ببندد و سعی کنیم همپوشانی داشته باشیم و نهایتا با خدمات صادقانه دل مردم را شاد کنیم که این امر منجر به سلامت خانواده و جامعه می شود.
دکترشعبانی مسئول کانون بسیج بیمارستان نیزخاطر نشان کرد که: هفته بسیج یاد آوری اهداف بسیج است، یعنی اینکه کارها را به نحو احسن و وجدانی انجام دهیم و تلاش کنیم که با انجام کارهای مثبت، نظر مردم را نسبت به بسیج جلب کنیم .
دکتر احمدی درادامه گفت: طبق فرمایش امام خمینی رحمت اله، بسیج لشکر مخلص خداست، یعنی اولین ویژگی بسیج اخلاص است، یک زمانی سنگرها، سنگر نظامی بود، هنوز آن سنگرها را داریم و آن سنگراقتصادی است و در نظر داشته باشیم که کشور ما در بالاترین سطح اقتدار است.
مریم بیات مشاور امور خواهران و مدیر عملیات فرهنگی این مرکزدرپایان افزود: در همایش بسیج دانشگاه، مرضیه رضوی جانشین عملیات و خدمات تخصصی امداد و درمان بسیج بیمارستان، به عنوان یکی از بسیجیان نمونه دانشگاه انتخاب شد.
وی گفت: به مناسبت این هفته در صدد هستیم که برنامه ویزیت رایگان در بیمارستان داشته باشیم.
خبرنگار: لیلا کامرانی
عکس: علیرضا جاهدی 

 

مريم  بيات
تهیه کننده:

مريم بيات