محتوای خبری بیمارستان رازی

افتتاحیه میز خدمت الکترونیک در بیمارستان رازی

میز خدمت الکترونیک با حضور دکتر ترابی و رئیس و مدیر بیمارستان رازی در سالن آمفی تئاتر بیمارستان رازی افتتاح شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رازی، در راستای الکترونیک شدن فرایندهای دانشگاه، میز خدمت الکترونیک در سطح دانشگاه و واحدهای زیرمجموعه در بیمارستان رازی افتتاح شد. بیمارستان پوست رازی نیز در راستای توسعه فرایندهای الکترونیک و ارائه خدمات بصورت غیر حضوری نسبت به راه اندازی میز خدمت الکترونیک (ثبت نامه بدون نیاز به کاغذ و از طریق تلفن همراه) اقدام نمود و افتتاحیه آن همزمان با دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی  روز دوشنبه 21 بهمن  98  با حضور دکتر ترابی رئیس دبیرخانه مرکزی میز خدمت و اتوماسیون اداری دانشگاه ، دکتر عابدینی رئیس بیمارستان، و دکتر مخترع مدیر بیمارستان ، کارشناسان این حوزه، معاونین و مسئولین بیمارستان در سالن آمفی تئاتر بیمارستان رازی برگزار شد. 
در ابتدای جلسه رئیس بیمارستان ضمن خوشامد گویی به مزیت های استقرار میز خدمت الکترونیک اشاره کرد و اقدامات منحصر به فرد بیمارستان در راستای نهادینه کردن میز خدمت را بیان کرد. سپس دکتر ترابی به بیان اهداف و سیاست های دانشگاه در خصوص میز خدمت الکترونیک پرداخت و کاربردهای استفاده از میز خدمت الکترونیک در دریافت و ارسال مکاتبات، راهکارهای استفاده از ایمیل و کاربران اتوماسیون اداری ECE سایر سازمان ها را بیان کرد.
 در ادامه ایشان برای بیمارانی که نیازمند follow up هستند نیز امکان الکترونیک کردن فرایند را امکانپذیر دانست و در نهایت افزایش کیفیت خدمات و کاهش هزینه را از اهداف بسیار مهم این طرح بیان کرد. جهت کارکرد بهینه میز خدمت الکترونیک مهندس علمی به بازآموزی شرکت کنندگان در نحوه استفاده از میز خدمت الکترونیک پرداخت و در خلال جلسه شرکت کنندگان بصورت آزمایشی درخواست هایی ثبت کرده و در همان جا مسئول میز خدمت درخواست آنها را پاسخ داد. پس از پایان آموزش و پرسش و پاسخ ها، مراسم اهدای هدیه به شرکت کنندگان فعال برگزار شد و بعد از آن با مراجعه به محوطه درمانگاه (محل استقرار مسئول میز خدمت الکترونیک) ، اتاق ارائه میز خدمت الکترونیک رسما افتتاح شد و از محل آن و  QR های آموزشی طراحی و چاپ شده جهت استفاده بیماران و همراهان آنها بازدید بعمل آمد.
خبرنگار و عکاس: نرگس ابراهیمی

 

کلمات کلیدی
نرگس   ابراهیمی
تهیه کننده:

نرگس ابراهیمی