محتوای خبری بیمارستان رازی

بازدید معاون درمان وزیر بهداشت و معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه از پروژه در حال ساخت بیمارستان رازی

دکتر جان بابایی و دکتر بیگلر از ساختمان جدید بیمارستان رازی بازدید کردند.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی بیمارستان رازی، سه شنبه 3 دی 98 دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، دكتر بيگلر معاون توسعه مديريت و برنامه ريزي منابع دانشگاه، دکتر رضایی مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت، مهندس مكري مدير دفتر فني و نظارت بر طرح هاي عمراني دانشگاه، به همراه دکتر عابدینی رئیس بیمارستان رازی، دكتر مخترع مدير بيمارستان و تيم قرارگاه شهيد رجايي از پروژه در حال ساخت بيمارستان رازي بازديد كردند.
بازديد از پروژه بيمارستان رازي با هدف بررسي وضعيت مالي جهت تسريع در روند پروژه بيمارستان انجام شد. در اين بازديد ميزان پيشرفت فيزيكي بيمارستان مورد ارزيابي قرار گرفت، مقرر شد طی ماه های آتی پروژه به بهره برداری برسد.
در این بازدید دکتر جان بابایی تاکید کردند: با توجه به شرایط مطلوب بخش های بستری، واحد IPD به ویژه در زمینه جراحی پلاستیک و پوست و زیبایی در این بیمارستان راه اندازی شود.
در حاشیه این بازدید نیز دکتر عابدینی رئیس بیمارستان، گفت: بیمارستان رازی قطب تخصصی پوست در کشور هست که روزانه بیش از 1500 مراجعه کننده دارد که دو گروه پوست و جراحی پلاستیک فعالانه در حیطه های مختلف بیماری های پوست، زیبایی و لیزر مشغول به کار هستند. ساختمان جدید با توجه به اینکه افزایش تخت و افزایش فضاهای درمانی و بستری دارد این شرایط را میتواند برای ما فراهم کند که بتوانیم بخش های VIP، IPD را راه اندازی کنیم و بیمارستان رازی بتواند مرکز ارجاع بیماران IPD دانشگاه علوم پزشکی تهران بشود و بتوانیم برای کارهای ترمیمی و زیبایی و بیماری های پوستی جذب بیمار از کشورهای همسایه داشته باشیم که این کار نیازمند ادامه روند حمایت های همیشگی وزارتخانه و معاونت های توسعه و درمان دانشگاه است.
توضیح اینکه این پروژه بنا به اظهار تيم قرارگاه، پروژه در حدود 97 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است و طی 2 ماه آینده قابل بهره برداری است. 
خبرنگار و عکاس: نرگس ابراهیمی

 

کلمات کلیدی
نرگس   ابراهیمی
تهیه کننده:

نرگس ابراهیمی