محتوای خبری بیمارستان رازی

برگزاری جلسه کمیته کنترل عفونت و بهداشت محیط در بیمارستان رازی

کارشناسان بهداشت محیط و سوپروایزر کنترل عفونت بیمارستان رازی در خصوص اقدامات مهم در خصوص جلوگیری و کاهش انتشار بیماری کروناویروس، حضور اعضای کمیته گزارش دادند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رازی، جلسه کمیته کنترل عفونت و بهداشت محیط با حضور دکتر ربابه عابدینی رئیس، دکتر هادی مخترع مدیر، دکتر طاهره سوری معاون درمان و سایر اعضا و مسئولین در دفتر ریاست بیمارستان رازی برگزار شد.

در این کمیته در خصوص نحوه توزیع ماسک و وسایل حفاظت فردی برای کلیه پرسنل، کنترل تب کلیه مراجعین، نحوه ویزیت و مدیریت بیماری در پرسنل بیمار بحث و بررسی شد و مقرر شد شماره تلفن مشخصی با اطلاع رسانی در اختیار پرسنل قرار گیرد که در صورت بروز علائم طی تماس با شماره ارائه شده افراد تعیین تکلیف شده و در صورت عدم نیاز به بیمارستان مراجعه نکنند. در ادامه کارشناس بهداشت محیط گزارشی در خصوص فعالیتهای انجام شده در خصوص ضد عفونی و گندزدایی واحدهای اداری و درمانی (درمانگاههای پوست، اتاقهای عمل، رادیولوژی و .. ) در جهت کنترل بیماری کرونا ویروس به اطلاع اعضای کمیته رسانید.  همچنین آخرین راهنمای موارد بهداشت محیط در بخشهای ویژه در بیمارستان برای کنترل بیماری ناشی از کرونا ویروس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تدابیر لازم در این مورد اتخاذ شد.

کلمات کلیدی
نرگس   ابراهیمی
تهیه کننده:

نرگس ابراهیمی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *