محتوای خبری بیمارستان رازی

برگزاری کارگاه فیلر نازولبیال و لیفت پنج نقطه و تازه های تزریق فیلر لب و دور دهان در دومین روز کنگره سالیانه پوست رازی

در حاشیه ششمین کنگره سالیانه پوست رازی، کارگاه فیلر نازولبیال و لیفت پنج نقطه و تازه های تزریق فیلر لب و دور دهان توسط دکتر ارغوان عزیزپور و دکتر مریم نسیمی عضو هیئت علمی گروه پوست بیمارستان رازی در سالن رازی هتل المپیک با حضور جمعی از پزشکان متخصص و دستیاران پوست برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان رازی، روز پنج شنبه 12 اسفند 1400 کارگاه فیلر نازولبیال و لیفت پنج نقطه و تازه های تزریق فیلر لب و دور دهان توسط دکتر ارغوان عزیزپور و دکتر مریم نسیمی عضو هیات علمی گروه پوست بیمارستان رازی در سالن رازی هتل المپیک با حضور جمعی از پزشکان متخصص و دستیاران پوست برگزارشد.

دکتر عزیزپور در خصوص این کارگاه گفت: این کارگاه برای شناخت روشهای مختلف تزریق در ناحیه گونه و لب و اطراف لب است و مروری بر آناتومی اعصاب و عروق این ناحیه انجام می شود. همچنین روشهای مختلف تزریق بیان می شود اینکه چطور می شود با توجه به آناتومی صورت ریسک ایجاد عوارض بخصوص عوارض عروقی را در این ناحیه ها کم کرد و روشهای مختلفی که در حال حاضر در مطالعات پوستی استفاده می شوند را بررسی می کنیم.

دکتر نسیمی اضافه کرد: با توجه به استفاده روزافزون از فیلر در زمینه زیبایی، عوارض آنها رو به افزایش هست. به همین دلیل پزشکان باید آگاهی و علم و مهارت کافی در استفاده از این مواد داشته باشند. در این مسیر لازم است آموزش های مکرر و برپایه آناتومی از طریق کارگاه های عملی و تئوری برای دستیاران و متخصصان پوست برگزار شود. در این راستا کارگاه های متعدد و کاربردی در کنگره بین المللی رازی برنامه ریزی شده تا جوابگوی نیاز جامعه تخصصی درماتولوژی باشد.

 

 

اکبر ولی زاده
تهیه کننده:

اکبر ولی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *