محتوای خبری بیمارستان رازی

برگزاری کلاس آموزشی آتش نشانی و شناخت تجهیزات اطفای حریق در بیمارستان رازی

کلاس آموزشی اطفای حریق در راستای برنامه های گروه مدیریت خطر، حوادث و بلایا بیمارستان و با توجه به افزایش آگاهی کارکنان بیمارستان در واکنش به حریق های احتمالی و شناخت تجهیزات اطفای حریق موجود در بیمارستان رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان رازی،  روز پنجشنبه  14دی 1400  کلاس آموزشی اطفای حریق در راستای برنامه های گروه مدیریت خطر، حوادث و بلایا بیمارستان و با توجه به افزایش آگاهی کارکنان بیمارستان در واکنش به حریق های احتمالی و شناخت تجهیزات اطفای حریق موجود در بیمارستان، با حضور پرسنل ایستگاه 67 سازمان آتش نشانی در سالن آمفی تئاتر بیمارستان رازی به صورت تئوری و عملی  برگزار شد.

در بخش تئوری مدرس سازمان آتش نشانی (آقای نوروزیان) توضیحات کاملی در مورد انواع حریق ها و انواع ماده های سوختنی ارائه نمود و نحوه واکنش به هر یک از این حریق ها را توضیح داد.

بخش عملی آموزش نیز در محوطه بیمارستان برگزار شد و تعدادی از کارکنان داوطلب بیمارستان اقدام به خاموش کردن حریق های کنترل شده کردند. همچنین آموزش نحوه کار با جعبه آتش نشانی و کار با شلنگ آتش نشانی به کارکنان به صورت عملی آموزش داده شد.

اکبر ولی زاده
تهیه کننده:

اکبر ولی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *