محتوای خبری بیمارستان رازی

برگزاری کنگره سالیانه پوست رازی و سمینار پزشکی مبتنی بر شواهد درماتولوژی، زیبایی و لیزر در هتل المپیک

پنجمین کنگره سالیانه پوست رازی و نهمین سمینار پزشکی مبتنی بر شواهد درماتولوژی، زیبایی و لیزر در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.

گالری تصاویر

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رازی، روز چهارشنبه 22 آبان 98 این كنگره با حضور دكتر ربابه عابديني رئيس بيمارستان رازي، دکتر علیرضا فیروز، رئیس مرکز پوست و جذام و اعضای هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران، دكتر کامران بلیغی دبير علمي، دكتر ابراهیم اسکندری دبير اجرايي كنگره و متخصصان پوست از سراسر ايران در هتل المپيك تهران برگزار شد.
ابتدا دكتر بلیغی، دبیر علمی این سمینار مشترک  ضمن خير مقدم به اساتيد و اعضای هيات رئيسه كنگره گفت: افتخار دارم که آغاز اولین سمینار مشترک مرکز تحقیقات پوست و جذام و کنگره سالیانه پوست بیمارستان رازی را اعلام کنم. هدف از برگزاری سمینار مشترک در درجه اول جلوگیری از تضییع وقت و افزایش بازدهی سمینار و همچنین صرفه جویی در امکانات و منابع است و امیدواریم آغاز خوبی در فعالیتهای مشترک در رشته درماتولوژی باشد. این سمینار تلفیق خوبی از پزشکی مبتنی بر شواهد با پزشکی کاربردی در رشته پوست است که امیدواریم بازده خوبی برای شرکت کنندگان داشته باشد.
وی افزود: حدود 27 پنل  تخصصی برگزار می شود . سخنرانی ها در قالب پانل های فوکوس در خصوص یک مطلب مدیکال یا سرجیکال گذاشته شده است که پراکنده گویی نشود و اگر کسی به مطلبی احتیاج دارد  همان مطالب پانل را استفاده کند. حدود 12 کارگاه داریم که بیشتر اجراکنندگان از همکاران و اساتید خارج از کشور هستند تا این تبادل کاری بین ما و کشورهای خارجی اتفاق بیفتد. اميدوارم با حضور گرم همكاران بتوانيم تجربه اي سازنده و مفيد و خاطره اي زيبا براي پزشکان بسازيم و همچنین نتيجه زحمات همكاران ما در برگزاري اين كنگره مشترک بتواند در ارتقاء علم درماتولوژي در كشور موثر باشد.
توضیح اینکه پنل بیماری های عفونی، آکنه، لیزر، بیماری های مو، بیماری های التهابی، بیماری های اتوایمیون تاولی، هایفو و جراحی، آناتومی کاربردی، درموسکوپی، پسوریازیس،اختلالات رنگدانه، عروق، غدد عرق، تزریق فیلر، پنل پیوند مو و پنل جراحی پیشرفته پوست عناوین پنل های این کنگره مشترک سه روزه می باشد. همچنین کارگاه هایی درماتوپاتولوژی، کارگاههای متدهای مختلف تزریق فیلر و استفاده از نخ و نیز کارگاه لیزر در این سمینار برگزار می شود.
خبرنگار و عکاس: نرگس ابراهیمی

کلمات کلیدی
نرگس   ابراهیمی
تهیه کننده:

نرگس ابراهیمی