محتوای خبری بیمارستان رازی

برگزاری کمیته کنترل عفونت دربیمارستان رازی

با توجه به شیوع مجدد بیماری کووید 19 بر نحوه استفاده صحیح از وسایل حفاظت فردی توسط کارکنان بیمارستان و نیز نظارت بر استفاده ماسک توسط مراجعین به بیمارستان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رازی، جلسه کمیته کنترل عفونت روز چهارشنبه ۱۸ تیر ۹۹ با حضور دکتر ربابه عابدینی رئیس، دکتر هادی مخترع مدیر، دکتر طاهره سوری معاون درمان، دکتر نرگس قندی معاون آموزش، مریم محمدی مترون و سایر اعضا در دفتر ریاست بیمارستان رازی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، شاخص‌های کنترل عفونت ۳ماهه اول سال جاری تحلیل و بررسی شد و بخش اورژانس به عنوان بخش برتر بهداشت دست در ۳ ماهه اول معرفی شد. در ادامه جلسه، گزارشی در خصوص بازدیدهای میدانی از نحوه رعایت موازین کنترل عفونت در واحد‌های مختلف بیمارستان و نیز واحد CSSD ارائه شد.
در ادامه با توجه به شیوع مجدد بیماری کووید ۱۹، در خصوص روش های مختلف آموزش مجدد استفاده از لوازم حفاظت فردی  به کارکنان بیمارستان، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بخش‌های بستری و درمانگاه‌ها و روش‌های نظارت صحیح بر استفاده مراجعین از ماسک و نیز در خصوص تعیین فضای بستری ایزوله برای بیماران پوستی مبتلا به کووید ۱۹ تصمیماتی گرفته شد.  
در پایان جلسه، نقایص مربوط به تهیه سوآپ و محیط PCR مطرح و بررسی شد.

نرگس   ابراهیمی
تهیه کننده:

نرگس ابراهیمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *