محتوای خبری بیمارستان رازی

بزرگداشت استاد پیشکسوت دکتر حسین مرتضوی و تقدیر از دستیاران برتر بیمارستان رازی

به مناسبت روز پزشک از استاد پیشکسوت دکتر حسین مرتضوی و دستیاران برتر بیمارستان رازی تقدیر شد.

گالري عکس
روز دوشنبه 5 شهریور 97 به بهانه روز پزشک با حضور دکتر ربابه عابدینی رئیس بیمارستان، دکتر مریم غیاثی مدیر گروه پوست، دکتر حسن صیرفی رئیس بخش پوست مردان و دکتر مریم دانش پژوه رئیس بخش پوست زنان و سایر اعضاء هیات علمی گروه پوست بیمارستان رازی از استاد پیشکسوت دکتر حسین مرتضوی قدردانی شد.
دکتر مرتضوی استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تهران از سال  64 تاکنون در این بیمارستان مشغول به خدمت بوده اند و در تاریخ یک شهریور 97 به افتخار بازنشستگی نائل شدند.     
وي در این چند سال تعداد 64 مقاله فارسی و انگلیسی چاپ کرد و از سال 94 به مدت سه سال مدیر گروه پوست بیمارستان بود. همچنین از سال 95 تاکنون مسئولیت دبیر بورد پوست کشور به عهده وي بوده است.
در ابتدا اساتید گروه پوست به بیان خاطراتی از این بزرگوار و بيان محاسن اخلاقی دکتر مرتضوي پرداختند و از او به عنوان یکی از برترین اسوه های علم و اخلاق یاد کردند و به رسم یادبود هدایایی به ایشان تقدیم شد.
در پایان از دستیاران برتر گروه پوست تقدیر و تشکر شد. در انتخاب دستیاران برتر معیارهای علمی و عملی در ارائه خدمات پزشکی و فعالیت های آموزشی و پژوهشی و اخلاق حرفه ای مدنظر بود که این معیارها در بخش های مختلف سرپایی و بستری بیمارستان و با نظر اساتید گروه های آموزشی پوست، پاتولوژی و جراحی پلاستیک مورد سنجش قرار گرفت.
خبرنگار: نرگس ابراهیمی
عکاس: امید شکری

کلمات کلیدی
تهیه کننده: