محتوای خبری بیمارستان رازی

بیمارستان رازی جزو 4 بیمارستان برتر دانشگاه در اجرای طرح صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع شناخته شد

دکتر سید محمد هادی موسوی، مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد دانشگاه با حضور در بیمارستان رازی با اهدا لوح تقدیر رئيس دانشگاه از در اجرای طرح صیانت از حقوق شهروندی در این بیمارستان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان رازی، مشاور رئیس و مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه با همراهی هیئت همراه، روز سه شنبه 4 شهریور با حضور دکتر ربابه عابدینی رئیس و دکتر هادی مخترع مدیر بیمارستان رازی از فعالیت های این مرکز در راستای اجرای طرح صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع قدردانی کرد.

ابتدا دکتر عابدینی به دکتر موسوی و همراهان خوش آمد گفت و گروه صیانت از حقوق شهروندی بیمارستان را معرفی کرد. سپس دکتر موسوی ضمن تشکر و تسلیت به مناسبت ایام محرم گفت: تیم بازرسی دانشگاه پیگیر بازدید و دریافت و خدمت رسانی به بیماران، رضایتمندی کارکنان و بیماران را پیگیری و شاخص هایی که ارزیابی می کنیم پیشاپیش ارسال می کنیم و خودارزیابی و سپس ارزیابی نهایی صورت می گیرد.

وي افزود:​ نکته مهم بحث کرامت انسانی است، رعایت کرامت انسانی مراجعه کنندگان و کارکنان است و باید با اکرام  برخورد شود که درصد قابل توجهی از شکایات از برخورد بد  کارکنان بالینی است  باید با نهایت احترام و ادب توآم باشد. بايد در سازمان جوی حاکم باشد که این اتفاقات رخ ندهد و محیط، دوستانه و صمیمی و همدل باشد که همه با دل و جان کار کنند. اکرام جزئیات زیادی دارد از جمله رعایت ادب و ایجاد محل مناسب برای مراجعه کنندگان؛ تا جایی که می شود در بیمارستان امکانات رفاهی هم کارکنان و هم بیماران گذاشته شود. بحث پاسخگویی نیز از شاخص های بسیار مهم است که برای مهارتهای فوق شاخص مهمی به شمار می آید. در دسترس بودن مسئولان بسیار مهم است. بايد از هر احدی پاسخگوتر باشد و در ردیف بالاتری قرار می گیرد. حفظ حریم خصوصی افراد و پرسنل از آموزش صیانت حقوق شهروندی نشات می گیرد. رسیدگی به موقع شکایات، اعمال بی طرفانه قوانین، دسترس بودن بخشنامه ها و شفاف بودن بسیاری از مشکلات را حل می کند. گاهی عذرخواهی مسئول بسیاری از مشکلات را حل می کند که نشانه شجاعت وی است. استقرار محل مناسب رسیدگی به شکایات و فرد امین و مناسب براي رسیدگی به شکایات و حل مشکلات از الزامات است و ارتباط موثر با کارکنان و گردهمایی با پرسنل ماهی یکبار توصیه می شود.

دکترموسوي گفت: این بیمارستان جزو 4 بیمارستان برتر در حوزه ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی است، از زحمات همه شما تشکر می کنم و امید است در راه خدمت بهینه موفق و سلامت باشید.
سپس دکتر مخترع ضمن تشکر از راهنمایی های وي اعلام کرد که بیمارستان در حال گذار از ساختمان قدیم به ساختمان جدید است که قطعا خدمات بهتری در آینده نزدیک به بیماران ارائه خواهیم کرد.

در پایان متن لوح تقدیر خوانده شد و دکتر موسوی لوح تقدیری که به امضای رئیس دانشگاه رسيده را به رئيس بیمارستان رازی  اهدا کرد.

کلمات کلیدی
نرگس   ابراهیمی
تهیه کننده:

نرگس ابراهیمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *